Foto: Davor Pongracic / CROPIX

Nakon gotovo 14 godina stigla presuda za smrt studentice u jurećem Ferrariju

Autor: Dnevno.hr

Marinu Čolaku (39) i Daliboru Opačku (45) potvrđena je presuda kojom su krivi za smrt mlade dubrovačke studentice Ivane Obad (20) prije 13 i pol godina.

Visoki kazneni sud je nakon više od desetljeća odlučio zaustaviti sudsku trakavicu i potvrdio presudu Županijskog suda u Zagrebu, kojom je Čolak osuđen na šest godina zatvora, a Opačk na pet godina.

Podsjetimo, i jedan i drugi su tijekom suđenja uporno ponavljali da nisu krivi za stravičnu smrt u prometnoj nesreći kraj Bosiljeva, gdje je mlada djevojka bila suputnica u jurećem Ferrariju.

Foto: Zeljko Tutnjevic / DUBROVACKI VJESNIK, CROPIX

Jurili bijesnim autima usred bijela dana

Visoki kazneni sud, piše Jutarnji, osim toga smatra opravdanim što je Čolaku “prvostupanjski sud izrekao nešto strožu kaznu s obzirom na to da je utvrđeno da je prekršio dva prometna propisa, a u vozilu se osim njega nalazila i suvozačica koja je u prometnoj nesreći smrtno stradala”.

“Izrečenim kaznama će se utjecati na optuženike da shvate da je njihovo postupanje u prometu neprihvatljivo, opasno i kažnjivo i da vožnji poput njihove nije mjesto na cesti, izvan trkaćih staza. Tako će se utjecati i na druge sudionike u prometu da poštuju ograničenja brzine, jer u protivnom izazivaju opasnost ne samo za sebe, nego i za život i tijelo svojih suputnika i drugih sudionika u prometu. Stoga nisu u pravu optuženici da su im izrečene kazne prestroge”, zaključuje Visoki kazneni sud.

Podsjetimo, užas se dogodio 5. studenog 2010. godine u 12:20 sati kada je Čolak jurio Ferrarijem po autocesti A6 iz smjera Zagreba prema Rijeci lijevim prometnim trakom brzinom od 181.5 kilometara na sat, a studentica Ivana bila je njegova suputnica.

‘ŠTO SAM NAPRAVIO, UBIT ĆE ME TATA!?’ Prijatelji se optužuju zbog smrti studentice: ‘Sjeti se što si rekao nakon nesreće’, Ivana poginula u Ferrariju, a presude nema




Opačak se u isto vrijeme kretao desnom trakom u svojem Nissanu 350 brzinom od 205.3 kilometra na sat, a tužiteljstvo tvrdi da je Čolak započeo prelazak iz lijevog u desni prometni trak, a da se nije uvjerio kako to može učiniti bez opasnosti za druge sudionike u prometu.

Opačak je započeo kočiti, ali nije mogao smanjiti brzinu na vrijeme pa su se automobili okrznuli. Nissan je prednjim lijevim kotačem dotaknuo stražnji desni kotač Ferrarija, nakon čega je taj dodir destabilizirao Ferrari, koji se počeo nekontrolirano kretati te je sletio desno izvan kolnika. Automobil se prevrnuo. Čolak i Ivana su ispali iz vozila koje se, potom zapalilo. Nesretnoj Ivani, međutim, nije bilo spasa.




Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.