FOTO: Cropix

Hrvat im preko Instagrama otkrivao jeftine hotele i vinarije, oni ga angažirali za posao

Autor: G.B.

Josip Novosel aka Dragi Vođa, poznati je zagrebački marketinški stručnjak, putopisac, profesionalni fotograf i influencer kojeg svi znaju na Instagramu pod imenom Dear Leader Joe, gdje ga prati skoro 150 tisuća ljudi.

Nedavno je na oduševljenje svih Zagrepčana pokrenuo s Justusom Reidom akciju skidanja grafita s košarkaškog doma Dražen Petrović koja je istog trena postala viralna na društvenim mrežama.

Podsjetimo, iako su svi mislili da je to nemoguća misija, zahvaljujući ekipi iz M8 Solution-a i njihovim sredstvima za skidanje grafita, influenceri i brojni volonteri iz cijeloga svijeta, polako su vratili Ciboni stari sjaj.

@cibona.official

The revival continues! First of all, we would like to thank everyone for their great interest, questions, messages, and support for the clean up of Dražen Petrović Hall! You have given us a boost, and Zagreb has remembered Cibona again! 💪🏼🐺 We built this stadium and we will clean it 🤝 We are preparing everything that is necessary, and the stadium clean up will start soon. Follow us for all the details and get ready, the epic comeback is near! 🏆 #HejaHejaCibosi #Košarka #Cibona #Basketball #Croatia #Hrvatska #NewBeginnings #ReviveTheSpirit

♬ original sound – KK CIBONA

Hrvatsku godišnje posjeti pola milijuna Kineza

Kineska turistička agencija u Zagrebu ”Zhaoyang International travel” angažirala je Josipa za promociju na kineskom tržištu. Kako oni dovode brojne kineske turiste u Lijepu našu, odlučili su prevoditi kolumne Dear Leader Joe-a na Kineski i na taj način zainteresirati što više Kineza da posjete našu zemlju.




Josip je između ostalog i predsjednik IBMC-a: International Business Meetup Club-a. Jednom mjesečno u Zagrebu organizira business networking partije za poslovne ljude iz cijeloga svijeta i diplomate. Na zadnjem IBMC druženju se slučajno pojavila djelatnica kineske agencije Junmei Si koja je predložila da naprave ovu suradnju nakon što je vidjela na kakav kreativan, zanimljiv i totalno originalan način Josip promovira hrvatske hotele, restorane, vinarije i sve ostalo što Hrvatska gostima pruža.

Dobro jutro Hrvatska ne pamti ovakvu gošću, otvorila se voditeljici: ‘Još mi srce lupa’




Kineski turisti su u godinama prije pandemije po potrošnji na putovanja u svijetu izbili na prvo mjesto te su u svim turističkim odredištima poželjni gosti. Prema podacima HTZ-a, u 2019. u Hrvatsku je došlo 494,2 tisuće Kineza što je bilo za 23% više nego 2018. godine.

FOTO: Marko Lopac

Autor:G.B.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.