fbpx
Foto: Pexels

NUTRICIONISTKINJA TVRDI: Jedite ovakve obroke, jedino što vam treba ako želite smršavjeti!

Autor: T. Š.

Oni koji su već isprobali nekoliko različitih dijeta, mogli su primijetiti da svaka dijeta drugačije djeluje na naš organizam. Ono što je svima najteže – skidati sveopću mast u tijelu, a ne samo na određenom dijelu tijela.

Kako i neke dijete djeluju učinkovitije od drugih, tako je i nutricionistkinja Mellisa Daniels dala vrlo jednostavan, ali učinkovit savjet kako pomoći onima koji žele smršavjeti.

Većina ljudi ima metabolizam koji lakše i efektivnije probavlja proteine i masti nego ugljikohidrate. Zato se preporuča koncentrirati se na prehranu koja sadrži više masti i proteina, a manje ugljikohidrata.

Najbolji omjer

Daniels preporuča omjer  od 50% proteina, 25% masti i 25% ugljikohidrata po obroku.

“Većinu ugljikohidrata pojedite rano u danu, Većina ljudi aktivna je tijekom dana i za to vam treba gorivo, odnosno energija koju dobivate iz tog makronutrijenta. Najgore ih je jesti kasno navečer jer ih tijelo neće potrošiti. Ako vam je teško unijeti 50 grama protina dnevno pomozite si tako što ćete ujutro popiti proteinski shake”, kaže nutricionistica.

Uz to, napominje kako bi najviše proteina trebali jesti za večeru a kako bi se tijekom noći mogli obnoviti istrošeni mišići.

Za primjer večere navodi masnijau ribu poput lososa s povrćem poput špinata ili šparoga. Jedenje masne ribe navečer povećava količinu omega-3 masnih kiselina koje tijelo apsorbira noću, a to rezultira dubljim snom, jačim otpuštanjem hormona rasta i smanjenjem upalnih procesa.

Za ručak navodi primjer obroka koji se sastoji od pola šalice riže, 110 grama proteina, poput pilećih prsa i šalice povrća poput špinata ili cikle, piše Eat this.




Autor:T. Š.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.