fbpx
Foto: Pixabay, Ilustracija

BOLI VAS KOLJENO? U 60 sekundi riješite se pritiska i ‘pomladite’ koljeno za čak 10 godina!

Autor: T.Š.

Ograničena mogućnost pokreta poput savijanja koljena ili križanja nogu, osim što može biti bolna, prilično je frustrirajuća. Jednostavan pokret koji traje 60 sekundi mnogima je pomogao olakšati tu bol i omogućio lakše funkcioniranje.

Kako vam bol ne bi otežavala svakodnevicu, doznajte odmah kako odagnati bol i poboljšati funkcionalnost koljena.  Sve što vam treba za izvođenje ovog pokreta istezanja je ručnik. Instruktorica yoge Jill Miller otkrila je nevjerojatno laku i učinkovitu vježbu!

1. Sjednite, uzmite ručnik, savinite ga i stavite ispod koljena, te ‘ugurajte’ što više u zglob.


2. Stavite petu na rub stolca ili kauča te rukama primite dio noge ispod koljena i pritisnite ga prema ručniku.

Prilikom izvođenja vježbe trebalit bi osjetiti kontrakciju u listovima i tetivama koljena što će stvoriti malo prostora u samom zglobu koljena. Opustite te ponovite pokret.

Radite istezanje 1 minutu, a zatim promijenite koljeno. I tako kratko vrijeme dovoljno je da se koljeno rastegne i da se u njemu stvori više prostora te da osjetite olakšanje od boli.

Pravilno izvođenje ovog pokreta važno je kako bi vam koljena uvijek bila u dobroj funkciji pa pogledajte i video u kojem se objašnjava kako se ovaj pokret pravilno izvodi, te kako vježba ‘pomlađuje’ vaše koljeno za čak 10 godina!

Pogledajte i:




Autor:T.Š.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.