Screenshot/Youtube

(VIDEO) Otkriven neobičan egzoplanet: Osim što mu dan traje svega nekoliko sati, ima još jednu rijetku osobinu

Astronomi su otkrili veoma čudan egzoplanet koji bi nam mogao pomoći u boljem razumijevanju svemira. Naime, znanstvenici sa Sveučilišta Harvard i Instituta Smithsonian uočili su veliko plinovito nebesko tijelo na udaljenosti od oko 575 svjetlosnih godina od Zemlje, i dali mu ime WASP-62b.

Taj egzoplanet nalazi se u orbiti gdje jedna godina traje svega 4,5 zemaljska dana, a stručnjake je naročito iznenadilo to što planet nema nijedan oblak. Oni ističu da bi se taj fenomen, potpuno odsustvo oblaka, mogao naći kod otprilike sedam posto egzoplaneta.

S pomoću svemirskoga teleskopa “Hubble”, astronomi su uspjeli prepoznati tragove natrija, što ne bi bilo moguće da ima oblaka. Zbog toga se i pretpostavlja da ih uopće nema kada je riječ o planetu WASP-62b.

Tim koji je analizirao planet, nada se da će lansiranje svemirskog teleskopa “James Webb” pružiti dodatne metode za proučavanje, odnosno da će, uz malo sreće, uspjeti pronaći tragove silikon, koji bi im onda mogli objasniti kako nastaju takvi planeti te po čemu se razlikuju od onih s oblacima.