Foto: Unsplash

Popularni trgovački lanac uvodi ogromnu promjenu: ‘Ponovno ću morati gubiti vrijeme’

Autor: F.F

Automatizacija je postala neizostavan dio načina na koji obavljamo kupovinu, bez obzira radi li se o posjetu kafiću, kupnji preko interneta ili obilasku trgovine. Svi smo upoznati s konceptom samostalnih blagajni gdje kupci mogu sami skenirati i upakirati svoje proizvode. Za mnoge ljude, ovo je poželjna opcija jer omogućuje brzu kupovinu bez potrebe za komunikacijom s osobljem, što je posebno praktično kada se kupuju samo jedan ili dva artikla.

Walmart je nedavno donio značajnu odluku koja se odnosi na kioske za samoplaćanje u njihovim trgovinama. Odlučili su ukloniti ove kioske iz odabranih lokacija u državama Missouri i Ohio te ih zamijeniti trakama s osobljem. Sličan potez napravili su nedavno i drugi trgovci poput Dollar Generala i Targeta, smanjujući broj kioska za samoplaćanje na nekim lokacijama, prenosi Apartment Therapy.

Ova promjena označava prelazak s automatiziranih sustava na više ljudski vođene procese u trgovinama. Za mnoge kupce, kiosci za samoplaćanje bili su praktičan način brze kupovine, omogućujući im da izbjegnu čekanje u redovima na klasičnim blagajnama. Međutim, za Walmart, odluka o uklanjanju ovih kioska ima za cilj poboljšanje učinkovitosti i pružanje personaliziranije usluge kupcima.

Foto: Pexels

Velika promjena

U izjavi za medije, Walmart je istaknuo kako vjeruje da će ove promjene poboljšati iskustvo kupovine u njihovim trgovinama, omogućujući njihovim zaposlenicima da pruže bolju uslugu kupcima. Ovo je samo jedna u nizu promjena koje Walmart provodi u svojim trgovinama kako bi se prilagodio promjenama u preferencijama i potrebama kupaca.

“Vjerujemo da će promjene poboljšati iskustvo kupnje u trgovini i dati našim suradnicima priliku da pruže personaliziraniju i učinkovitiju uslugu”, rekao je njihov glasnogovornik.

Reakcije kupaca na ovu odluku su raznolike. Dok neki kupci vole interakciju s blagajnicima i smatraju da je to važan dio njihovog iskustva kupovine, drugi više preferiraju samostalne kioske zbog brzine i praktičnosti. Ova promjena može rezultirati više ljudskih interakcija u Walmartu, što odgovara nekim kupcima koji cijene osobni dodir u procesu kupovine. Međutim, za druge, koji su navikli na samostalno skeniranje i plaćanje, ova promjena može biti izazovna.

Obišli cijeli svijet, a onda stigli u Hrvatsku i uočili zanimljiv detalj: ‘Iznenađeni smo’




Nisu svi sretni

“Ponovno ću gubiti vrijeme dok čekam na blagajnama”, “Ah, šteta, više neću moći kupiti tri avokada po cijeni dva”, “Joj, čemu to, ne volim imati nikakvu interakciju ni s kim”, komentirali su nezadovoljni kupci na Twitteru.

U svakom slučaju, ova promjena označava prelazak na više ljudski vođene procese u trgovinama, koji bi mogli imati različite utjecaje na iskustvo kupaca. Dok će neki kupci pozdraviti ovu promjenu, drugi će možda trebati prilagoditi svoje navike kupovanja.




Autor:F.F
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.