fbpx
Foto: Jure Miskovic / CROPIX/Ilustracija

LIDL UVODI VELIKU NOVOST U SVOJE TRGOVINE: Krivi su potrošači, promijenili su navike

Autor: Dnevno.hr

Trgovački lanac Lidl je među kupcima poznat ne samo po prehrambenim i drogerijskim artiklima, već i po tome što prodaju raznu robu iz tzv. neprehrambenog područja.

Uz odjeću i obuću, tu se mogu naći kućanski uređaji i elektrotehnika, mali namještaj, alati… Nažalost, izgleda da je svemu tome kraj jer Lidl, prema pisanju portala Lebensmittelzeitung, do kraja godine iz svog asortimana planira izbaciti velik dio artikala. I to neizravno zahvaljujući kupcima, prenosi Fenix magazin.

Neprehrambeni artikli uglavnom se prodaju po sredini trgovine, a godinama su bili iznimno profitabilan dio poslovanja trgovačkog lanca.


Nažalost, u posljednje dvije godine situacija se mijenja pa tako nakon problema s opskrbnim lancima u pandemiji, Lidl sada ima problema sa štedljivim kupcima.

Naime, posao s artiklima koji imaju cijene veće od 20 eura u proteklih nekoliko tjedana i mjeseci doživio je kolaps. Diskont sumnja da iza toga stoji strah od sve većih troškova energije zbog čega kupci postaju sve štedljiviji.

Lidl je zbog toga za 2023. godinu znatno manje naručio artikala iz neprehrambenog sektora, piše Lebensmittelzeitung.

Ovaj trgovački lanac u tome nije usamljen, već i Aldi bilježi značajan pad prodaje robe iz ponude neprehrambenih proizvoda.

Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.