Screenshot/YouTube

Evo koji se električni automobil najbolje nosi s hladnoćom, totalno iznenađenje

Autor: Dnevno.hr/P.V.

Jedno od posljednjih testiranja bome je zatreslo tržište električnih automobila, jer objavljeni su pomalo – neočekivani rezultati. A tema je – kako se nose električni automobili u zimskim uvjetima…

Naime, ovom prilikom veliku usporedbu napravio je Motor.no, norveški medij specijaliziran za električna vozila. Uspoređena su 23 modela. Popis sudionika uključuje poznata imena kao što su Volkswagen ID.7 ili Tesla Model 3 Long Range. Međutim, tu su bili i kineski modeli HiPhi Z (na slici), Lotus Eletre ili XPeng G9.

Ova činjenica omogućila je da saznamo kako se kineski automobili ponašaju u uvjetima lošeg vremena u Europi. Rezultati su u najmanju ruku iznenađujući. Uvjeti su bili potpuno isti za 23 vozila u usporedbi. Test je zapravo vrlo jednostavan.

Foto: Niksa Stipanicev/CROPIX

Kinez pobijedio

Vozite automobil dok se ne zaustavi i to na temperaturi između -1 i -5 stupnjeva Celzijusa. I to ne samo na ravnim dijelovima, jer se test odvijao u planinskoj regiji Dovrefjell.

Konačni cilj je usporediti odstupanja između tvornički izmjerenog raspona i stvarnog. Prošle godine pobjedu je odnio Tesla Model S zahvaljujući prijeđenih 530 kilometara tijekom testa. Ovom prilikom zasluženu pobjedu odnio je nepoznati HiPhi Z. Ekstravagantna kineska limuzina gotovo je uspjela uskladiti stvarne brojke s teorijskim, jedva da ima odstupanje od 6%.

Lotus Eletre bio je još jedan od velikih pobjednika jer je uspio prijeći 465 kilometara od 530 kilometara koliko je navedeno u službenim brojkama. Premda je Tesla prošle godine zauzeo prvo mjesto, ove je godine Model 3 Long Range jedan od najteže pogođenih hladnoćom. Uz tvorničku brojku od 629 kilometara, uspio je prijeći samo 441 kilometar, 29,9% manje.

Pogledajte kako se porodila na suvozačevom sjedištu: Odvezala pojas i dijete je izašlo




Zanimljivo je da su dva švedska manekena imali loše rezultate. Polestar 2 LR ima odstupanje od 30%, dok Volvo C40 bilježi do 31,5% odstupanja u dometu. Najlošiji rezultat od svih ima Toyota bZ4X. Prvi električni SUV japanske marke jedva je uspio prevaliti 313 kilometara od službeno najavljenih 460 kilometara.




 

Autor:Dnevno.hr/P.V.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.