Screenshot

Nikad više s njima! Horor od dostave! Građanka raskrinkala najvećeg dostavljača u državi

Autor: Vlatka Trglacnik

Naš je portal po svemu sudeći izazvao veliki interes javnosti pošto smo jedan od rijetkih medija u Hrvatskoj na kojem građani mogu prigovarati o prevarama i neugodnostima na koje su naišli kroz poslovanje s velikim korporacijama. Jednu takvu neugodnu priču za naš je portal ispričala građanka čije iskustvo u cjelosti prenosi:

25.07.2018. sam kupila mobitel s Tele2 webshopa te ga je trebao dostaviti Overseas express. Živim u centru Zaprešića i prilikom kupnje sam pitala mogu li mi ga dostaviti poslijepodne nakon 15.30 jer ujutro radim,a vikendom ne dostavljaju i službenik je rekao da naravno da mogu i stavio napomenu. Rekao je da dostavljači dostavljaju do 18 sati. Vrijeme dostave na Tele2 stranici je 3-5 dana. Idući dan dolazi mi obavijest od Overseas expressa da će mi paket dostaviti na adresu između 10 i 13 sati. Nakon poziva službi za korisnike Overseas da me tada nema doma i da sam stavila napomenu prilikom kupnje rečeno mi je da to dogovorim sa samim dostavljačem koji vozi pakete jer je to njihova politika te da će ga obavijestiti da mene nema doma i dati mu moj broj mobitela da se dogovorimo za neki drugi temin. Sat vremena nakon poziva mene zove dostavljač i kaže da je ispred zgrade donio paket. Očito mu nitko nije ništa javio. Ja ponavljam da me nema doma i da dođe popodne kao što sam i napisala u napomeni i on odgovara da ne može i da će probati dogovoriti za sutra s kolegom. Na stranici, na kojoj se prati tijek isporuke, se pojavljuje napomena: “.Pošiljka nije isporučena jer je primatelj bio odsutan prilikom pokušaja dostave. Pošiljka će biti poslana na dostavu u očekivano vrijeme isporuke tek nakon što korisnik dogovori novi pokušaj dostave klikom na “Promijenite termin”. Pošiljka će nakon 5 dana biti vraćena pošiljatelju. Sutradan dolazim doma odmah poslije posla i nema dostave.

U petak ponovnim pozivom službi za korisnike Overseas saznajem da paket nije bio niti u planu za dostavu taj dan i da je ponovni pokušaj moguć tek u ponedjeljak. Također mi je rečeno da oni mogu staviti napomenu da se dostavi nakon 15.30, no ne mogu garantirati da će tako i biti s obzirom da dostavljači sami slažu raspored kako im se prohtije. Idući tjedan ponovno dobivam obavijest da je paket na dostavi 09.00-12.00. Zanimljivo je kako na stranici Overseas piše za moju adresu u Zaprešiću da je mogući termin dostave 08.00-17.00, no u stvarnosti svaki put dođu ujutro. Čekala sam da vidim hoće li me tko nazvati do 12.00 i dobila sam poziv od dostavljača koji je ponovno došao prijepodne na moju adresu. Ponovila sam da nisam doma i rekla da ja taj paket želim zaprimiti isti dan popodne jer ga uostalom sutra i vraćaju pošiljatelju i neka obavezno dođe popodne kada sam i napomenula da sam kod kuće. On se složio da bi me na putu do doma zvala ženska osoba, službenica Overseasa koja je jako bahato rekla da ja taj paket sigurno neću dobiti taj dan.

Ja sam rekla da zašto ako piše da je dostava do 17.00 to ne dođe popodne kako sam ja, kao platitelj usluge i napomenula i zar bi ja trebala uzimat dan godišnjeg da primim paket. Na to je službenica rekla da to što piše da je vrijeme dostave 08.00- 17.00 ne znači da je njihovo radno vrijeme 08.00-17.00, nego samo da će u tom terminu nekad biti dostava, kada oni sami odrede. Ja sam na to zaprijetila da ću poslati priču u novine i ona je rekla da mogu što hoću,ali paket sigurno neću dobiti i poklopila slušalicu. Za pola sata me zvao dostavljač i rekao da paket stiže taj dan poslije 15.30. U prilogu je tijek isporuke pošiljke s njihove stranice.

28.10. Naručila sam umjetno božićno drvce iz webshopa Pikabooshop. Vrijeme dostave je 2-5 dana i dostavlja Overseas Express. Stavila sam napomenu prilikom kupnje dostaviti nakon 15.00h. 30.10. dolazi mi poruka da će paket biti dostavljen 11.00-14.00h. Imaju opciju i dostave u OEX shop, u neku suradnu firmu, pa sam i to pokušala. Da mi dostave na kiosk iNovina, no koji god bih kiosk odabrala, koji mi je usput kada idem s posla, stranica mi nije dozvoljavala da potvrdim promjene. U službi za korisnike Overseas su također rekli da ni njima sustav ne dopušta izmjenu dostave na kiosk iNovina i da ne znaju zašto, no da mi ionako to ne bi preporučili. Rekli su da mogu promijeniti adresu,da mi dostave paket na posao. Radim u Svetom Ivanu Zelini i idem na posao autom pa sam pristala. Rekli su da će paket stići sutra prije 13.00. Sutradan paket nije stigao, četvrtak je bio praznik Svih svetih i u petak također nije ništa stiglo. Idući tjedan sam otišla na stranicu Overseas express gdje pratim svoju pošiljku i vidjela da adresa isporuke uopće nije promijenjena. Nekako sam ju uspjela sama promjeniti, jer većinom im internetska stranica blokira pa se niti ne može to napraviti samostalno. U prilogu je tijek isporuke pošiljke. 07.11. što je već 10 dana od narudžbe, dolazi mi poruka da će paket stići u Zelini između 11.00 i 14.00 sati, da bi oko 13.30 dobila poruku da je paket utovaren u pogrešno dostavno vozilo i da se očekuje kašnjenje od najmanje jednog dana. Sutradan nisam primila paket, a dan nakon su ga vratili pošiljatelju. Zvala sam tada i dućan preko kojeg sam kupila artikl iz kojeg su navodno javili Overseasu da paket ne vraćaju, već da ga meni pošalju,ali očito bezuspješno. Ponovno su iz dućana poslali paket meni isti dan i očito su ponovno naveli prvotnu adresu, onu u Zaprešiću. 14.11.2018. dobivam poziv iz Overseasa koji je vidio moju napomenu da želim dostavu nakon 15.00h da bi mi javili da oni tada uopće ne dostavljaju u Zaprešić. ( to je prvi put da mi je netko iz Overseasa rekao da ne dostavljaju popodne u Zaprešić).

Na moje pitanje kako ne dostavljaju, kada na stranici piše da je vrijeme dostave 08.00-17.00 rekli su da sam to krivo vidjela i da oni poslije 13.00 ne dostavljaju u Zaprešić. (grad od preko 25000 stanovnika). Pitali su me mogu li primiti paket na adresi u Zelini s obzirom da su vidjeli od prethodne pošiljke da sam navela tu adresu kao alternativnu i ja sam pristala. 5 minuta nakon tog poziva dolazi mi poruka da će paket biti u Zaprešiću istog dana 10.00-13.00h. Nakon što sam poslala mail službi za korisnike Overseas da mi objasne tu nelogičnost, oni su promjenili adresu u alternativnu i potvrdili da zaista dostavljaju samo do 13.00 sati u Zaprešić bez obzira što je na stranici navedeno moguće vrijeme dostave 08.00-17.00. Objasnili su da je to radno vrijeme dostavnog centra u Krapini, iz kojeg se dostavlja na više lokacija,a konkretno u Zaprešiću su samo do 13.00 i da zato izlaze u susret tako što korisnik može promijenti adresu isporuke da mu se dostavi na posao. Baš me zanima što s ljudima koji putuju javnim prijevozom na posao.

Ja sam im mailom odgovorila da me ne zanima njihova interna organizacija posla, već samo ono što meni piše na stranici uz paket koji je naručen u Zaprešić, a to je da je moguće vrijeme dostave do 17.00 sati, što bi značilo da oni lažno oglašavaju svoje radno vrijeme. Putem maila su mi rekli da će paket sigurno doći sutradan,a najkasnije u petak. Nakon što mi je operaterka promjenila adresu da mi dostave paket na posao u Sveti Ivan Zelinu napomenula sam da me obavezno dostavljač nazove kada stigne, s obzirom da radim u Domu zdravlja. Sutradan,15.11.2018. je paket poslan nazad pošiljatelju, što sam vidjela na stranici gdje pratim isporuku i mailom su mi potvrdili da su zabunom poslali paket nazad i da nije moguće stopirati povrat. Na moje pitanje kako će me sad obeštetiti odgovorili su da bi mogli ponuditi da besplatno dostave paket, no budući da ionak pošiljatelj plaća dostavu, onda bi on to trebao sam zatražiti od njih. Javila sam sve i u dućan isti dan i rekli su da će kontaktirati njihove nadležne, no dan kasnije 16.11.2018. nitko me nije obavijestio što je s paketom te hoće li uopće stići, a na stranici tijeka isporuke nema novosti. 19.11.2018. Overseas šalje poruku da će paket stići 9-12 u Zelinu i paket nije stigao da bi se pojavila poruka na stranici gdje se prati tijek isporuke da paket nije isporučen jer je primatelj promijenio mjesto/termin isporuke, što naravno nisam promijenila. Kada sam 20.11. zvala službu za korisnike rekli su da očito dostavljač nije stigao i na moje pitanje ne bi li moj paket trebao bit prioritetan s obzirom da su ga već dva put zabunom vratili su rekli da vjerojatno ni danas neće biti dostavljen. Istog dana poslala sam mail Pikabooshopu da ih obavijestim o novostima s dostavom i napomenem kako surađuju s izrazito neodgovornom tvrtkom te kako mogu navoditi na svojoj stranici da je vrijeme dostave 2-5 dana za cijelu Hrvatsku kada ja čekam već skoro mjesec dana.




 Taj dan mi dolazi opet poruka da će paket biti u Svetom Ivanu Zelini 11.00-14.00. Paket nije stigao i u 16.32 dobivam poruku da paket nije isporučen jer je moja adresa nepoznata. Osim što je dostava došla 2 i pol sata nakon očekivanog vremena kada ja niti nisam na poslu, očito dostavljač nije mogao zaključiti kada je vidio da je adresa dostave Dom zdravlja da to nije nečija kućna adresa i očito mu nitko nije napomenuo da me nazove kako sam im napisala pa je samo odlučio da neće niti pokušati dostaviti paket. Tako da ja paket vjerojatno ne bih dobila i da sam bila na poslu. Tada sam odlučila da više neću kontaktirati niti Pikabooshop niti Overseas express jer ne želim više niti zaprimiti taj paket. Dobro da sam odabrala plaćanje pouzećem i žao mi je ljudi koji plate paket unaprijed i dogodi im se ovakva situacija.

Zapravo me najviše šokirao odgovor Pikabooshopu koji je izrazito bezobrazan, neprofesionalan te neprimjeren jednoj službi za korisnike. Ne razumijem zašto jedan webshop uopće upućuje svoje kupce da sami riješavaju probleme s njihovim dostavnim službama. Ja sam naručila proizvod sa stranice Pikabooshop i napisala kada da mi se proizvod dostavi te ću ga njima i platiti. U mailu se također žale kao da sam ja najednom svojevoljno promjenila adresu za Sveti Ivan Zelinu, a zapravo mi je Overseas sam rekao da promjenim adresu jer mi paket ne mogu dostaviti u Zaprešić. I adresa je promijenjena 30.10.2018., dva dana nakon narudžbe,a ne najednom. Također smatram da bi se dostavna služba trebala svakom prilagođavati jer im je to posao i ja nisam zahtjevala da mi se paket dostavi u ponoć nego nakon 15.00. Ako dostavna služba radi od 8.00, nekakvo normalno osmosatno radno vrijeme bi bilo do 16.00, a ne do 13.00 kako su rekli da dostavljaju.

A osim toga bilo bi najnormalnije da rade 16 sati dnevno, odnosno u dvije smjene kako rade i sve trgovine svugdje u svijetu. Ako je već dućan koji prodaje isključivo preko interneta svjestan da određene dostavne službe loše pokrivaju određena područja onda može imati i više različitih dostavljač. Pikabooshop bi preporučila samo nekom tko kupuje nešto za što mu nije baš izrazito važno hoće li to ikad dobiti. I definitivno da se ne uplaćuju novci unaprijed. A što se tiče Overseas expressa, više nikad neću naručiti na kućnu adresu s bilo koje stranice koja preko njih organizira dostavu.”




Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.