
Hrvat otišao u Irsku i otkrio nešto čudno u Lidlu: ‘Nisam mogao vjerovati svojim očima’
Kupci u Lidl često dolaze ne samo zbog namirnica, već i zbog posebne promotivne robe koja se prodaje na tvz. otocima usred trgovina na kojima se ovisno o tjednu može naći sve, od dječje obuće i odjeće do namještaja i alata za rad.
Nažalost, nerijetko se dogodi da kupci odu u trgovinu kako bi kupili artikl po posebnoj cijeni, a onda se razočarani nađu pred praznim policama.
Sada bi takvih razočaranja trebalo biti manje, jer je Lidl u svojim njemačkim trgovinama uveo tzv. sustav semafora koji točno pokazuje koliko je određene vrste robe još dostupno u dotičnoj poslovnici.
Novi sustav neće biti dostupan samo u korisničkoj aplikaciji, već i na uređajima zaposlenika, piše “Lebensmittel Zeitung” (LZ), a prenosi Fenix magazin.
Lidlovi kupci sada već mogu vidjeti stvarno stanje zaliha svojih neprehrambenih promotivnih artikala u stvarnom vremenu u korisničkoj aplikaciji i na početnoj stranici, a iz trgovačkog lanca najavljuju kako sustav namjeravaju proširiti i na druga područja.
Lidlovi zaposlenici će ovisno o crvenom, žutom ili zelenom displeju moći provjeriti kakvo je stanje zaliha u susjednim poslovnicama.
U sustavu semafora crveno znači “rasprodano”, žuto “skoro rasprodano”, a zeleno “dostupno”.
U budućnosti bi se semaforski sustav trebao koristiti i u samom diskontu,
“To je revolucija za diskonte”, objašnjava u reportaži “LZ” menadžer Lidla Tim Schröder.
Ova “revolucija” moguća je jer Lidl blagajna bilježi dodatne informacije o prodanim artiklima: tada više nije jasno samo je li majica još dostupna u trgovini, već i u kojoj se boji ili veličini još može kupiti.
Hrvat otišao u Irsku i otkrio nešto čudno u Lidlu: ‘Nisam mogao vjerovati svojim očima’
Naši susjedi masovno snižavaju cijene u trgovinama: Neke idu dolje i za 50 posto
Je li se bolje vjenčati ili živjeti u divljem braku? Odvjetnik ima savjet: ‘Ovo bih svima preporučio’
Šokantno priznanje radnika trgovačkog lanca: ‘Jezivo je što radimo s mesom i piletinom’