Sunčev sustav nikad više neće biti isti: Znanstvenici otkrili Super-Zemlju!

Autor: I.G.

Carnegie Institucija za znanost objavila je u srijedu da su daleko iza Plutona otkrili novi patuljasti planet. Novo otkriće je navelo mnoge znanstvenike da razmisle o svemu što znaju o našem Sunčevom sustavu, piše RT.

Oktriće malenog svijeta koji orbitira oko Sunca ukazuje i da se na dalekom rubu Sunčeva sustava nalazi još jedan planet puno veći od Zemlje, kojeg odaje nevidljiv utjecaj na okolne susjede. Planet je dobio ime VP 113, a Amerikanci su mu zbog inicijala VP nadjenuli nadimak “Biden” po američkom potpredsjedniku Joeu Bidenu (vice president = potpredsjednik).

Novi je planet je puno manji od Plutona, ali analiza njegove orbite i orbite drugih tijela pokazuje da se na udaljenosti 200 puta većoj od one između Zemlje i Sunca nalazi veliki planet, navodi NASA.

U tom najudaljenijem području Sunčeva sustava dosad je jedino poznato tijelo bio patuljasti planet Sedna, otkriven 2003. godine, a 2012 VP113 je njezin prvi poznati susjed.

Znanstvenici nagađaju da je taj planet nekada bio član Sunčeva sustava, prije no što je izbačen na daleki rub.

Autor:I.G.