Srbin očitao bukvicu posvađanim Hrvatima: ‘Vratio sam se iz Amerike, ovako stvarno stoje stvari’
Madonna kreira liniju sunačnih naočala
Pop ikona će u suradnji s kreatorskim dvojcem Dolce&Gabbana izbaciti naočale čija se cijena kreće između 248 i 289 dolara.
Jedna od najvećih pop ikona današnjica, Madonna, bacila se u kreatorske vode, gdje će zajedno s poznatim dizajnerskim dvojcem Dolce&Gabbana na tržište izbaciti novu liniju sunčanih naočala. Riječ o stanovitom presedanu, jer poznata talijanska modna kuća nikada ranije nije sudjelovala u zajedničkom projektu. Linija sunčanih naočala, popularnog naziva MDG, dio je MG Icona, zajedničkog Madonnina pothvata, njena menadžera Guya Osearya i Iconix Brand grupe. Prošlog tjedna MG Icon je obznanio suradnju s Madonnom i njenom kćerkom na stvaranju linije tinejdžerske odjeće, koja će na tržište izaći u kolovozu ove godine. Sunčane naočale, koje će proizvoditi Luxottica, koštat će između 248 i 289 dolara, moći će se naći u Dolce&Gabbana dućanima, kao i u ostalim ekskluzivnim trgovinama koje prodaju naočale. Svečana premijera Madonninog dizajnerskog prvijenca očekuje se u svibnju.
ZADNJE VIJESTI
Ivana Plechinger izvukla se iz ralja, suprug je imao važnu ulogu: ‘Ovo nije za televiziju’
I Dončić uživao na koncertu Severine, a ona ga nešto zatražila: ‘Obećao mi je’
Bizaran život naše glazbene dive: U dva mjeseca doživjela kalvariju, a onda preminula