
NAŠLA SREĆU NAKON BURNOG RAZVODA: Iva Majoli pozirala s novim suprugom, prizori raznježili pratitelje: Talijan ju je osvojio jednostavnošću
Pop ikona će u suradnji s kreatorskim dvojcem Dolce&Gabbana izbaciti naočale čija se cijena kreće između 248 i 289 dolara.
Jedna od najvećih pop ikona današnjica, Madonna, bacila se u kreatorske vode, gdje će zajedno s poznatim dizajnerskim dvojcem Dolce&Gabbana na tržište izbaciti novu liniju sunčanih naočala. Riječ o stanovitom presedanu, jer poznata talijanska modna kuća nikada ranije nije sudjelovala u zajedničkom projektu. Linija sunčanih naočala, popularnog naziva MDG, dio je MG Icona, zajedničkog Madonnina pothvata, njena menadžera Guya Osearya i Iconix Brand grupe. Prošlog tjedna MG Icon je obznanio suradnju s Madonnom i njenom kćerkom na stvaranju linije tinejdžerske odjeće, koja će na tržište izaći u kolovozu ove godine. Sunčane naočale, koje će proizvoditi Luxottica, koštat će između 248 i 289 dolara, moći će se naći u Dolce&Gabbana dućanima, kao i u ostalim ekskluzivnim trgovinama koje prodaju naočale. Svečana premijera Madonninog dizajnerskog prvijenca očekuje se u svibnju.
NAŠLA SREĆU NAKON BURNOG RAZVODA: Iva Majoli pozirala s novim suprugom, prizori raznježili pratitelje: Talijan ju je osvojio jednostavnošću
‘NAUČIO ME GAĐATI IZ RAZNIH ORUŽJA!’ Kolinda o odrastanju, obitelji i sportu: ‘Nogomet je važniji od politike i mnogih drugih stvari’
‘BRAK KAO UGOVORENI ARANŽMAN HULJIĆA’ Ciganović prokomentirao Hanu i Grašu, otkrio što zapravo misli o Knoll: ‘Svjesna je mog mišljenja o njoj’
‘GRAĐANIMA OVE SEPTIČKE JAME ONI SU JEDINI HEROJI’ Rudan pogođena napadom na HGSS-ovce: ‘Kad bismo odje*ali tipkovnice, a zgrabili šipke…’