Pixnio

ZAŠTO REĆI NE TJESTENINI? Samo je bitno kada je jedete!

Autor: Dnevno.hr

Većina dijeta zahtijeva mnoga odricanja. Odricanja od određene hrane, poticanje na kretanje i fizičku aktivnost i odricanje od vremena koje u sav proces morate uložiti za dobivanje rezultata. Međutim ima načina da si ne uskračujete uživanje u hrnai koju volite a da proces mršavljenja nastavi bez ometanja.

Ugljikohidrati i masnoće najčešće okrivljujemo za debljanje, međutim i oni su potrebni kako bi imali zdravu prehranu. Naime, ključ leži u doba dana kada ih odlučujemo konzumirati. I dalje treba biti umjeren i paziti da to ne činimo baš svaki dan.

Pexels

Hranu je najbolje jest u redovitim intervalima, odnosno vremenskim razmacima tako da razina šećera u krvi ostane ista i tako ne ogladnimo u određenim trenucima. Kad se organizam ne hrani redovito lakše je doći u napast za nečim nezdravim i kaloričnim zbog krikova organizma za energijom, ali samim time najčešće unesemo previše i pokvarimo proces dijete.

Zato je doručak najbitniji obrok dana u kojem si možete dozvoliti pojesti nešto “fino” jer tokom dana održat će razine šećera za potrebnu energiju i većina kalorija će se također tokom dana potrošiti.

Do debljanja dolazi kada unošenu “energiju” u tijelu ne iskoristimo te se ona skladišti u obliku masnih naslaga. Zato pazite i da večeru uvijek jedete najmanje tri sata prije odlaska na spavanje jer se tad energija iz hrane gotovo ne iskorištava i odmah se skladišti u neželjenu rezervnu energiju.

Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.