Pixabay

VOLIŠ BANANE? Zbog ovog češ ih voljeti još i više!

Autor: dnevno.hr

Banane se čest i zdrav obrok bilo to u sladoledu, smootheju ili kao jednostavan međuobrok.

Jedeš li svaki dan po tri banane u svoj organizam unosiš oko 1500 mg kalija, ali i niz zdravstvenih prednosti. Ali kako sa svima tako i sa ovim zdravim voćem važno je ne pretjerati, tako da dnevno ne bi smjeli pojesti više od tri banane.

Na temelju tri banane izračunato je kako:

One dnevno značajno snižavaju krvni tlak

Banana je zbog visokog udjela kalija najbolji prirodni lijek za visoki krvni tlak. Također, banana uz visoki razinu kalija, sadrži malo minerala natrija (svega 2 mg/100 g) te stoga ima diuretski učinak i pomaže gubitku nakupljene suvišne tekućine u organizmu.

Poboljšavaju kardiovaskularno zdravlje

Prehrana bogata vlaknima je dobra za srce, a upravo su banane bogate vlaknima. Kao dodatna prednost, specifična topiva vlakna prisutna u bananama su povezane sa smanjenim rizikom od bolesti srca.

Pomažu da se osjećaš bolje

Banana ima oko 27 mg magnezija, minerala koji pomaže potaknuti dobro raspoloženje i također može poboljšati kvalitetu sna. Ako imaš nisku razinu magnezija u tijelu, moguće je da patiš od tjeskobe, razdražljivosti, depresije i drugih poremećaja.

Pomaže kod zdravlja probavnog trakta

Lako su probavljive, te recimo nakon proljeva pomaže u vraćanju izgubljenih minerale. Poboljšavaju učinak pri sportskim aktivnostima jer potiču opskrbu mišića antioksidansima i drugim hranjivim tvarima.

Istraživanje koje je nedavno provedeno na Državnom sveučilištu Appalachian pokazalo je da su osobe koje su prilikom testiranja svakih 15 minuta jele bananu imale jednaki učinak kao i oni koji su prilikom bicikliranja svakih 15 minuta pili sportski napitak.

Autor:dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.