Shutterstock

(VIDEO) Ravan trbuh za samo dva tjedna! Ova vježba lakša je od trbušnjaka

Autor: ZG/Dnevno.hr

Ako su i vama trbušnjaci mrski, tzv. vakuum je idealna vježba za topljenje masnih naslaga u predjelu trbuha. Riječ je o tehnici koja se primjenjuje u jogi i pilatesu, ali se rabi i nevezano za te aktivnosti.

Čim se probudite, lezite na leđa i ispružite noge. Duboko udahnite, zatim izdahnite do kraja i uvucite trbuh što je više moguće. Što ga jače zategnete, to će mišićna kontrakcija biti snažnija! Ponovite tri do pet puta.

Pokušajte držati trbuh uvučen barem 15 sekundi, a kako vrijeme bude odmicalo, i vaša će se izdržljivost povećavati, pa ćete moći ostati uvučena trbuha i punu minutu.

Imajte na umu da je rezultat najbolji ako to činite na prazan želudac.

Nakon izvjesnog vremena, pokušajte izvesti ovu vježbu savijeni ili u klečećem položaju dok ste oslonjeni na koljena i dlanove, a odličan način njezina izvođenja jest i dok sjedite na stolcu ili, recimo, na lopti za pilates.

 

View this post on Instagram

 

#stomachvacuum on point 👌🏽

A post shared by F🅰️R🅰️H aka Farooha (@itsfaroo7a) on

Autor:ZG/Dnevno.hr
loading...
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.