fbpx
Pixabay

(VIDEO) PA ŠTO AKO TERETANE NE RADE? Ovo možete postići i vježbanjem u uredu!

Autor: S.V.

Zatvorene teretane i fitness klubovi kao i prekinuti satovi zumbe koje ste pohađali prije pandemije koronavirusa, vratile su vam tromost i kilažu zbog koje ste izgubili vitalnost na kojoj ste dugo radili, no to se može spriječiti.

Trbuh, na koji su svi posebno osjetljivi, treba hitno vratiti u formu, ali uz malo dobre volje i upornosti, to neće biti problem.

Ne izvlačite se na korona mjere!

U vrijeme “novo normalnog” uopće nećete biti čudni posegnete li za ovakvim tjelovježbama usred svog ureda ili dnevnog boravka.

Vježbe za trbuh u uredu su kratki ali učinkovit trening koji se fokusira na oblikovanje trbuha i mršavljenje u struku. Dodatno učvršćujete sve unutarnje mišiće a to radite dok sjedite u vašem uredu.




Vježbe za stolom

Stručna trenerica, Denise Austin dokazuje da dugo radno vrijeme u uredu više ne morate biti razlog da nemate tijelo kakvo želite. Izgledajte i budite u svom najboljem izdanju tako što angažirate mišiće trbuha i struka, rastegnite leđa i poboljšati cirkulaciju baš ispred svog stola.




Autor:S.V.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.