Foto: Pixabay

(VIDEO) EKSPRESNO DO RAVNOG TRBUHA: Ljeto će začas, sada je vrijeme za akciju! Treba vam samo deset minuta dnevno

Autor: Zlatko Govedić

Zbog svakodnevnih obaveza, posla, brige o djeci ili jednostavno iz čiste nezainteresiranosti, mnogi ljudi obilaze treninge u širokom luku. Isto tako, svakim danom sve više nas razmišlja o tome što bismo trebali učiniti kako bismo svoje tijelo doveli u savršeno stanje.

Za to, naravno, nije dovoljna samo korekcija prehrane, već je nezaobilazna i tjelesna aktivnost. Ako si govorite da ćete dijetom smršavjeti u sat vremena, a da niste tjelesno aktivni, zavaravate se.

Ipak, nedostatak vremena i sve vaše obveze koje onemogućuju svakodnevni odlazak u teretanu, veoma su razumljivi, a isto se odnosi i na potrebu svake žene da ulaže u sebe i svoj izgled, napose u tijelo. Zato postoji kompromisno rješenje.

Ovaj 10-minutni trening možete raditi svaki dan kod kuće. Prilagođena je obliku vašeg tijela, a naglasak je stavljen na trbuh koji većini žena predstavlja najveći problem.

Trening se sastoji od 10 vježbi koje možete raditi 45 sekundi. Nakon svake vježbe slijedi stanka od 15 sekundi. Ove su vježbe odabrane tako da odgovaraju većini ljudi.

Ako vježbe radite temeljito i ustrajno, rezultat neće izostati.




Napominjemo da je za postizanje ravnog trbuha potrebna kombinacija zdrave prehrane i tjelesne aktivnosti. Evo nekoliko koraka koji bi ti mogli pomoći:

Jedite uravnoteženu prehranu s puno voća i povrća, cjelovitih žitarica, proteina i zdravih masti.

Smanjite unos obrađenih namirnica, slatkiša, gaziranih pića i alkohola.




Pijte dovoljno vode kako biste održavali hidrataciju tijela.

Uključite u svoj režim tjelesnu aktivnost koja je usmjerena na trbušne mišiće, poput trbušnjaka, plankova, biciklističkih trbušnjaka i sl.

Povećajte ukupnu tjelesnu aktivnost, kao što su šetnje, trčanje, plivanje i drugi aerobni treninzi jer to može pomoći u sagorijevanju masnoća na tijelu, uključujući i trbuh.

Pokušajte smanjiti stres u svom životu, jer visoka razina stresa može uzrokovati nakupljanje masnoća u trbuhu.

Spavajte dovoljno sati kako bi se vaše tijelo moglo odmoriti i obnoviti jer nedostatak sna može pridonijeti debljanju.

Budite uporni i strpljivi, jer postizanje ravnog trbuha zahtijeva vremena i truda.

Autor:Zlatko Govedić
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.