fbpx
Pexels

TRENIRANJE ŽIVACA: Kako se smiriti u minuti? Ova jednostavna vježba čini čuda

Autor: Zlatko Govedić

Izvedite ovu vježbu kako biste lako opustili tijelo i pomogli mu da se vrati u stanje normalnog funkcioniranja, bez napetosti.

1. korak

Polako udišite i izdišite duboko na nos. Tako pročišćavate, zagrijavate i vlažite zrak.

2. korak

Opustite tijelo: Lezite i namjestite se u poziciju u kojoj se osjećate udobno. Polako počnite opuštati mišiće nogu, kukova, trbuha, grudi, ruku i vrata.




3. korak

Usredotočite pozornost na disanje i opuštanje. Kada se opustite, udahnite i dopustite da vam se trbuh podigne, a onda polako izdahnite i dopustite da vam se uvuče.

Dvaput dnevno primjenjujte ovu vježbu (svaki put po 10 udisaja otprilike).




Nakon tjedan dana osjećat ćete se smirenije i koncentriranije.

Izvedite ju kad god osjećate potrebu.

Autor:Zlatko Govedić
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.