fbpx
foto:pexels

SPAS ZA HLADNIJE DANE: Ovo je osam namirnica koje vam mogu dati dodatnu energiju u jesenskim danima

Autor: Dnevno

Hladniji dani su stigli  što znači da je važno dodatno obratiti pažnju na namirnice koje unosimo u organizam.

Stoga vam donosimo listu osam najvažnijih namirnica koje trebate uvrstiti u ishranu.

Prva od njih je cikla koja je korisna od korijena do lista i sve je jestivo.

U sebi sadrži nitrate koji će pomoći u snižavanju krvnog tlaka pomaže da se brže oporavite od treninga. Drugim riječima, konzumiranje cikle pomoći će u uklanjanju tragova iscrpljenosti u organizmu.

Može i kao grickalice…

Ove jeseni redovno konzumirajte i bundevu i njene sjemenke. Bundeve su bogate hranjivim vlaknima i beta-karotenom, a sjemenke sačuvajte, osušite u pećnici i zatim koristite kao grickalice.

Osim toga, možete ih ubaciti u juhu ili salatu, a konzumiranjem ćete unijeti mnoštvo vlakana, fosfora, željela i mangana u vaš organizam.

Nije iznenađenje, ali na popisu su i kruške i jabuke.

Pokušajte se naviknuti da svaki dan konzumirate bar jednu, kako bi u organizam unijeli dovoljno vlakana i hranjivih sastojaka te na taj način pomogli zdravlju vaše probave.




…ali i kao umak

Za kvalitetnu dozu vitamina C konzumirajte šipak. Osim što pomažu u kontroliranju krvnog tlaka i oporavku nakon treninga, sadrže puno polifenola i folata.

U svoju ishranu uvrstite i brokule, a ako vam njihov okus ne odgovara konzumirajte ih u kombinaciji sa umakom po vašem odabiru. One sadrže mnoštvo vitamina K, kao i folne kiseline i željeza.

Redovno jedite i karfiol, koji možete pripremiti kao prilog glavnom jelu. Bogat je vitaminom C, snižava holesterol i štiti od raka.




Autor:Dnevno
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.