Foto: Pexels/Ilustracija

Popularna dijeta osvojila svijet, ali malo tko je svjestan opasnosti: ‘Ovo je prva loša stvar’

Autor: Z.S.

Dijeta 30:30:30 u posljednje je vrijeme postala dosta popularna. Ta metoda uključuje konzumaciju 30 grama proteina u prvih 30 minuta nakon buđenja, a nakon toga 30 minuta vježbanja. Prvi je ovu metodu opisao Timothy Ferriss u knjizi The 4-Hour Body, ali biolog Gary Brecka popularizirao ju je na TikToku.

U međuvremenu, liječnica Veroslava Stanković za Prva TV objasnila je li ova dijeta zdrava i dobar način za gubljenje kilograma. Naglasila kako poslije obroka ne treba odmah vježbati što je prva loša stvar u ovoj dijeti.

“Zatim, 30 grama proteina u jutarnjim satima predstavlja dobar doručak. Tu su jaja, sardine, avokado, humus. Nije nikakav problem, ali problem je što se odmah nakon doručka vježba. To nije potrebno. Treba napraviti pauzu. Prije nego što krenete s vježbanjem potrebni su složeni ugljikohidrati koji će spriječiti iscrpljivanje glikogena iz mišića i jetre. Zato, proteine treba jesti nakon treninga”, objasnila je dr. Stanković.

@brecka.clip

Use the 30/30/30 rule 💯 #garybrecka #weightloss #weightlosstransformation #health #women #womenshealth

♬ original sound – Brecka

Najbolji doručak

“Ekstremna hiperproteinska dijeta bez ugljikohidrata dovodi do opterećenja bubrega i srca. Da, doći će do brzog gubitka tjelesne mase, ali kao i kod svih ostalih dijeta javlja se jo-jo efekt”, dodala je doktorica i pojasnila što ona smatra najboljim doručkom.




Brzinski test za simptome moždanog udara: Ako odgovorite da na bilo koje pitanje, zovite Hitnu

Istaknula je kako je u ranim jutarnjim satima dobar proteinski doručak i napomenula je da se tek nakon sat vremena od obroka može početi s vježbanjem.




“Nitko od nas ne zna ima li možda želučnu kilu. Ako se ne pojavljuju simptomi to ne znači da je nema. S intenzivnim vježbanjem nakon obroka može doći do vraćanja želuca iznad dijafragme i može izazvati pojačane otkucaje srca i preskakanje”, dodala je i savjetovala radije vježbanje ujutro nego u večernjim satima. Preporučila je vježbanje barem tri puta tjedno, dnevno 40 minuta lagane šetnje. Prema njenim riječima, 12.000 koraka tijekom dana je sasvim u redu.

Autor:Z.S.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.