fbpx
Foto: Pexels

PREBRODITE ŠEĆERNU KRIZU: Sedam namirnica koje smanjuju želju za slatkišima

Autor: Dnevno.hr/ T. Š.

Vrlo je teško oduprijeti se slatkišima, posebno kad nemamo nikakvu ideju s čime i ih zamijenili niti kako se riješiti te želje za slatkim. Ukoliko ste shvatili da uistinu morate na dijetu i/ili da su slatkiši među prvim namirnicama koje morate izbaciti iz prehrane, svakako iskoristite namirnice koje će vam pomoći zavarati i prebroditi šećernu krizu.

Rajčica sadrži visoki nivo triptofana – supstance koju tijelo pretvara u serotonin. Ovaj plod bogat je i kromom, mineralom koji umanjuje želju za hranom, a njegov adekvatan unos je vrlo važan za dijabetičare, jer regulira kolesterol i glukozu u krvi.

Jabuka sadrži zdrave ugljikohidrate, bogata je vlaknima koja daju osjećaj sitosti i smanjuju glad.


Borovnice su poznate po tome što imaju više antioksidansa nego bilo koje voće. Možete ih jesti koliko hoćete, a posebno su ukusne u müslijima ili sa zobenom kašom – idealno za doručak.

Kuhani kukuruz snažno  suzbija želju za slatkim. Obiluje antioksidansima, vitaminima, mineralima i prehrambenim vlaknima. Osim želje za šećerom smanjuje glad.

Krumpir je namirnica koja neće samo zadovoljiti želu za slatkim, već se organizam nahraniti vitaminima C,D i B6 te željezom.

Cimet sprječava nagle oscilacije u nivou glukoze koje povećavaju želju za šećerom i time odgađa potrebu za unosom šećera.

Suhe šljive su bogate vlaknima i hranjivim tvarima, okusom vrlo slatke te mogu biti sjajna zamjena za slatkiše.




Autor:Dnevno.hr/ T. Š.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.