Foto: Pexels

Ovo voće ima najviše šećera: Jedna skupina ljudi mora posebno obratiti pozornost na ovu listu

Autor: F.F

Voće, osim što predstavlja neodoljivu poslasticu za naše nepce, igra ključnu ulogu u održavanju općeg zdravlja ljudskog organizma. Bogato je esencijalnim hranjivim tvarima, vlaknima, vitaminima i mineralima, čineći ga nezaobilaznim dijelom uravnotežene prehrane. Jasno je kao dan da je voće puno šećera, prirodnog i zdravog, ali jedna skupina ljudi mora paziti s unosom istog.

Nutricionistica Jasna Vujičić upozorava na voće koje sadrži visok udio šećera, pružajući vrijedne savjete posebno osobama s dijabetesom i onima koji žele smanjiti unos šećera, piše Kurir.

Želite sjajnu kosu, blistavu kožu i jake nokte? Nećete pogoditi koje namirnice imaju najviše kreatina

Grožđe

Elegantan ukras stola, dolazi u različitim vrstama – od stolnog do vinskog. Bez obzira na boju – crnu, bijelu ili ružičastu, grožđe prosječno sadrži oko 16% šećera. Ovaj visok postotak može biti iznenađenje, no Jasna Vujičić predlaže trik – polovice zamrznutog grožđa, čime se produžava uživanje u ovom voću i smanjuje unos šećera.

Smokve

Ukusne i sočne, također su na popisu visokog udjela šećera. Sto grama svježih smokava sadrži 16 grama šećera, a kod suhih smokava postotak se penje na impresivnih 48%. Nutricionistica predlaže umjereno konzumiranje, možda uz dodatak kozjeg sira za proteinski bogat obrok.

Mango

Egzotično voće, donosi ne samo sočan okus nego i oko 15% šećera. Za one koji paze na unos šećera, predlaže se oprezno konzumiranje nekoliko kriški i dijeljenje ostatka s obitelji.




Foto: Pexels

Japanska jabuka kaki

Prepuna fitonutrijenata, ima 13% šećera i oko 3,6% vlakana. Ovo voće s prepoznatljivim okusom može biti odličan dodatak, ali u umjerenim količinama.

Trešnje

Omiljeno ljetno voće, sadrže 12% šećera u jednoj maloj šalici od 100 grama. Nutricionistica upozorava na opasnost gubitka kontrole nad unosom šećera ako se prepustite velikoj zdjeli trešanja.

Banane

Popularna voćka, imaju oko 12% šećera. Savjetuje se da se kontrolira unos, a banane se mogu dodavati u obroke poput zobenih pahuljica, salata ili shakeova. Ova prilagodba omogućuje uživanje u okusu banane uz kontrolu nad šećerom.




Autor:F.F
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.