Unsplash

Ovi trikovi učinit će da budete siti satima! Ne morate se odricati hrane radi vitke linije

Autor: Iva Hanzen

Bespotrebno reduciramo obroke, izbjegavamo jesti pa se na kraju opet prejedemo, pojedemo premalo za ručak pa osjećaj gladi nadoknađujemo grickalicama i tako se unedogled mučimo. Zapravo stvar nije toliko u tome da manje jedemo, koliko da jedemo bolje namirnice i na bolji način. U konačnici cilj nam je da se osjećamo sito, a ne izmučeno jer si oduzimamo hranu koja nam na kraju dana ipak treba. Evo kojim trikovima ćete produžiti osjećaj sitosti.

Unsplash

Unosite dovoljno proteina

Bitno je svaki obrok obogatiti dovoljnom količinom proteina. To možete učiniti i za doručak i za ručak. Ako za doručak u smoothie ubacite prah konopljinog proteina, isti će pružati osjećaj sitosti satima, a možete ga kupiti u dućanima zdrave prehrane. Za ručak možete kombinirati primjerice pileća prsa ili file ribe koji su puna proteina i neko od povrća koje oblikuje proteinima, poput brokule.

Uključite u prehranu dovoljno biljnih vlakana

Biljna vlakna nalaze se u namirnicama biljnog porijekla, u žitaricama, primjerice u cjelovitom zrnu pšenice, zobi, raži, ječma, heljde i mekinjama, nadalje mahunarkama, voću, orašastim plodovima, sjemenkama i povrću te njihovim proizvodima. Ona ne samo da stvaraju osjećaj sitosti, nego i potiču probavu, a bolja probava, i sami znate, put je do ravnijeg trbuha i nedostatka nadutosti.

Odaberite ugljikohidrate koji se sporo razgrađuju

Ugljikohidrati koji se sporo razgrađuju, poput krumpira također produžuju osjećaj sitosti.

Unsplash

Pijte više niskokaloričnih napitaka između jela

Nezaslađeni čaj ili onaj sa žličicom meda, kao i prirodni samostalno iscijeđeni sok od primjerice naranče pa i smoothieji dobro će doći između obroka. Uz njihovu pomoć nećete osjećati glad u bilo kojem trenutku dana.

Uključite više zdravih masti u prehranu

Mnoge su namirnice prepune zdravih mastima. Jaja, maslinovo ulje, avokado i bademi sam su neke od njih.

Dobro se najedite

Glavna pogreška koju radimo je da si za primjerice ručak uskraćujemo porciju koju uistinu želimo. Mislimo da ćemo smršavjeti ako pojedemo manje, ali na kraju smo ipak gladni pa osjećaj praznine u želucu nadoknađujemo grickalicama i slatkišima. Bolje je da pojete onoliko koliko vam treba, nego da reducirate obrok pa i ono dobro što ste unijeli ‘zagadite’ nepotrebnim junk foodom.

Autor:Iva Hanzen
loading...
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.