fbpx
Unsplash

Ove namirnice možete jesti bez prestanka! Imaju praktički nula kalorija i prepune su vode pa vas dugo drže sitima!

Autor: Iva Hanzen

Svježi krastavci

Osim što su zdravi, svježi krastavci prepuni su vode te imaju gotovo nula kalorija. Osim što će vas hidratizirati i učiniti sitima, dobri su i za oči, a jako je zdrava i njihova kora pa ih dobro operite i jedite ih s njom.

Celer

Jedna stapka celera ima samo šest kalorija, dok za njegovu razgradnju organizam potroši oko 50 pa je kao i svježi krastavac savršen odabir u borbi protiv viška kilograma. I on je bogat vodom, a k tome i vlaknima, vitaminima i antioksidansima. Uz to snižava kolesterol i osnažuje imunitet.

Brokula




Bogata je vitaminima i mineralima te je učinkovita u prevenciji raka. Moramo li napomenti da je i ona siromašna kalorijama!?

Cvjetača

Odličan je izvor vitamina te pomaže u borbi protiv kroničnih bolesti. I ona je iznimno niskokalorična pa tako  sadržava samo 25 kalorija.




Zelena salata

Bogata je vitaminom A i C, kao i folnom kiselinom te željezom. Ima zanemariv broj kalorija, kao i ostale namirnice na ovom popisu.

Kupine

Jedna porcija ovog voća, prepunog vitaminom C kao i antioksidansima sadržava samo 62 kalorije. Istraživanja su pokazala i da nas kupine mogu pomladiti jer efikasno zatežu kožu.




Borovnice

Ovo voće pršti antioksidansima, a o tome da borovnice imaju izuzetno malo kalorija da i ne govorimo.

Jagode

Bogate su kalijem i vlaknima te imaju antiupalna svojstva, a njihove kalorije uistinu su zanemarive.

Naranče

Najpoznatije su po tome što sadrže vitamin C, a bijelu koricu ispod vanjske kore nemojte guliti jer je ona puna vlakana koja pomažu u snižavanju lošeg kolesterola.

Grejp

Pomaže u stabiliziranju razine šećera u krvi, a oduševit će vas činjenica da oko 100 grama ovog voća sadrži samo 32 kalorije, dok je dvostruko više potrebno da se probavi. Zvuči savršeno,  zar ne?

Dinja

Jedna porcija dinje sadržava samo 55 kalorija jer je dinja pretežito – voda. Osim mnoštva vitamina i minerala u prilog joj ide i to da je, kao i većina namirnica s ovog popisa, prirodno slatka.

Kelj

Jedan kelj ima samo 33 kalorije te je prepun omega 3-masnih kiselina.

Rajčica

Rajčice su pune likopena, vitamina A, C I B2, folne kiseline, vlakana, kroma i kalija. Zbog vrijednih sastojaka, rajčica može smanjiti rizik obolijevanja od karcinoma, potiče izlučivanje vode iz organizma, dobro djeluje na srce i krvotok, regulira probavu, snižava krvni tlak, a ima jako malo kalorija.

 

 

 

 

 

 

Autor:Iva Hanzen
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.