Unsplash

OVA RUŽNA NAVIKA glavni je krivac za debljanje: Evo kako ju uništiti u korijenu!

Autor: Iva Hanzen

Svaki put kada brojimo kalorije, radimo u glavi popis namirnica i obroka koje smo jeli taj dan, krivimo se jer smo pojeli koji komadić previše, mrzimo svoja tijela jer ne izgledamo poput modela s naslovnica časopisa i tako dalje i tako dalje, u nama proradi ‘unutrašnji kritičar’ koji nikad nije zadovoljan brojkom na vagi ili odrazom u ogledalu.

Unsplash

Taj nas unutrašnji kritičar tjera da pohodimo teretanu čak i kada bi radije ostali doma na kauču ili nas tjera da poslušno preskočimo desert. U svakom slučaju, tjera nas da se osjećamo loše, a čim se osjećamo loše, pod stresom smo i tijelo nam otpušta hormon kortizol koji je veći krivac za debljanje, nego šnita kruha više.

Unsplash

Što učiniti kada se  ‘unutrašnji kritičar’ pojavi, a kortizol proradi? U svakom slučaju definitivno se ne trebamo pljuvati niti izgladnjivati. Radije pokušajte ove metode:

1.Počnite realno gledati svoje tijelo

Znate onaj osjećaj kada u garderobi nekog dućana probate najseksepilniji kupaći na koji ste naišli i onda se pogledate u ogledalo i osjećate se loše jer vam trbuh nije ravan? Ali što onda ako vam trbuh nije ravan jer ste rodili već tri puta? Umjesto da si kažete da ste luzerica jer imate šlaufić oko trbuha ili strije, zašto se ne pohvalite zato što se rodili zdravu djecu? Činjenica je da kako god izgledali, očajavanje vam neće pomoći.

Unsplash

2. Fokusirajte se na to da budete zdravi,  a ne mršavi

Svakodnevno zaboravljamo da ljudi dolaze u svim oblicima i veličinama, odnosno raznim konstitucijama. Neki ljudi su viši, drugi niži, neki su izduženiji, drugi nabijeniji, jedni su skloni mršavljenju, drugi debljanju i tako unedogled. Jednostavno prihvatite građu svog tijela i zapamtite da ekstremna mršavost ne podrazumijeva zdravlje.

Unsplash

3. Zavolite svoje tijelo

Napišite deset stvari koje volite na svom tijelu na papir, zalijepite ga na frižider i pročitajte svakog dana. Također, suzdržite se od kritiziranja bilo čijeg tijela, uključujući svog.

4. Izgladnjivanje i vježbanje do iznemoglosti nisu pravi način

Izbjegavajte dijete i programe vježbanja koji su strogi i utemeljeni na uskraćivanju. Također, ako vas neki časopisi ili televizijski programi s iznimno mršavim tijelima uznemiruju, nemojte ih konzumirati. Radije uživajte u aktivnostima koje gode vašem tijelu, poput šetnje, vožnje biciklom, planinarenja, plesa…

Unsplash

5. Pijte dovoljno vode

Da, znamo da ste ovo čuli već toliko puta, ali nije na odmet ponoviti. Osim što će potaknuti osjećaj sitosti, bar na kratko, potaknut će vam i metabolizam.

Autor:Iva Hanzen
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.