Screenshot/Youtube

Metoda ruskog znanstvenika: Ovako ćete smršavjeti, biti vitki i dugovječni!

Autor: Z.G./Dnevno.hr

“Ljudi me često pitaju zašto se više ne posvetim temi pravilne prehrane i zašto o tome ne pričam i ne pišem u svojim knjigama? Ja sam veoma urbana osoba i radoholičar. I kao takav, bio sam sklon ekstremno nezdravom i nepravilnom načinu prehrane”, govori ruski znanstvenik Sergej Bubnovski i nastavlja:

“Učio sam dosta o nutriciji, dijetama, a često sam isprobavao razne vrste dijeta (čak sam dostigao i vlastiti rekord u gubljenju kilograma: izgubio sam 36 kilograma za 3 mjeseca, što znači da sam mjesečno gubio i do 12 kilograma). Nakon svega toga došao sam do zaključka: dijeta može donijeti samo nervozu (poremećaj sna, razdražljivost, sindrom poremećaja sna i sl.).

Pokušao sam živjeti po pravilu Antona Čehova koji je jednom zapisao: “Ustajao sam gladan od stola, što znači da sam jeo. Ustajao sam sit od stola, što znači da sam se prejeo. A ako sam se prejeo, znači da sam se otrovao!”

Moj prijatelj Vladimir Abramov znao je reći: “Zdravo tijelo ima zdravu kilažu!”

Mnogo naravno ovisi o načinu života. Ja sam sportski tip osobe. Ako postoji prilika ja se šetam, skijam, trčim po pijesku, plivam, i s time održavam zdravo tijelo (elastičnost zglobova i dobru izdržljivost tijela).


Zato vjerujem da se kvalitetno gubljenje mase, bez gubitka mišićne mase može postići kombinacijom različitih vježbi, istezanjem, kao i uravnoteženom prehranom.

Što se tiče vježbanja moj prijedlog je sljedeći:

Pješačenje: hodajte 2 sata brzinom 6 do 8 kilometara na sat.

Trčanje: dovoljno je 20 do 30 minuta ali da vam otkucaji srca ne prelaze 140-150 otkucaja po minuti.

Nordijsko pješačenje od 3 do 5 kilometara dnevno.

Plivanje bez stajanja barem kilometar i pol ili dva kilometra.

Po meni dijeta bilo koje vrste (ako se izuzme ona za dijabetičare ili srčane bolesnike ili dijeta nakon operacije) je štetna, jer prvo izgubite mišićnu masu pa tek onda salo polako počne nestajati.

Zbog toga je neophodno da se hranimo pravilno kako ne bi došlo do određenih bolesti koje nosi i neuhranjenost.

Pravila dobre ishrane po doktoru Bubnovskom:

1. Jedite prirodnu hranu koja nije obrađena: voće i povrće, koštunjavo voće, jaja, žitarice, ribu, mlijeko, sir, zečetinu i piletinu.

2. Odbijajte konzervirane proizvode.

3. Pravite jelo koje sadrži samo 2 do 3 različita sastojka (Hranite se jednostavno i doživjet ćete stotu).

4. Izbjegavajte sol i šećer, zamijenite ih začinima. Sol zamijenite sokom od limuna ili soja sosom, a šećer voćem ili medom.

5. Izbjegavajte alkohol, naročito uz obrok. Vino i voda, konzumirani s hranom, akumuliraju se u probavnom traktu i otapaju enzime koji su neophodni pri razgradnji hrane. Ako popijete čaj nakon jela to će dovesti do debljanja. Umjesto deserta bolje je da pojedete lubenicu ili jabuku.

6. Prestanite piti kavu i vidjet ćete da ćete biti puni energije. Zabuna nastaje kada popijemo kavu i dobijemo nalet energije, ali nakon nekoliko sati osjećamo slabost i glavobolju. Slične simptome imaju i ovisnici o drogi.

Što se tiče vode, potrebno je piti najmanje 3 litre vode dnevno (12 čaša). Na primjer, ja preferiram ispijanje vode ujutro, prije vježbanja i to se zove unutarnje tuširanje; zatim pijem vodu odmah nakon vježbanja, prije kupanja, nakon jela, ili sat i pol do dva sata nakon jela. Moramo piti mnogo vode. Sastavljeni smo od vode i što je više mijenjamo to se naše tijelo bolje osjeća.

Ne pijem te ne preporučujem pića iz konzervi, kao ni gazirana pića. Najbolje je piti vodu s izvora ili iz zdenca (ako znate da je čist), a oni koji pate od osteoporoze i bolesti zglobova ovo pravilo moraju poštovati ako se žele izliječiti.

Autor:Z.G./Dnevno.hr
loading...
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.