Ilustracija: Unsplash

Liječnik otkrio grešku koju mnogi rade kada vježbaju: ‘Jako je bitno pridržavati se toga’

Autor: F.F

Jedna od velikih nedoumica je kada je najbolje vrijeme za vježbanje – ujutro ili navečer? Prema australskim znanstvenicima, vježbanje u večernjim satima smanjuje rizik od prerane smrti za 61 posto. Osmogodišnje istraživanje provedeno na uzorku od 30.000 ljudi pokazalo je da nije toliko važno koliko dugo vježbamo tijekom tjedna, već koliko često to činimo.

Dalje se postavlja pitanje – Koje vježbe su najbolje za zdravlje našeg srca? Dr. Saša Plećević, poznat kao dr. Feelgood, specijalist anesteziologije s reanimacijom i fitness trener za Prvu TV, podijelio je nekoliko savjeta za sve koji žele biti u formi i živjeti zdravo.

Postoje istraživanja koja sugeriraju da je vježbanje poslijepodne optimalno, dok druga istraživanja favoriziraju jutarnje vježbanje, prenosi Mondo.

Foto: Pexels

Toga se rijetki pridržavaju

“Sve ovisi o prosjeku i našem metabolizmu. Neki ljudi preferiraju vježbanje poslijepodne, dok je za neke bolje ujutro”, objasnio je dr. Fellgood, koji osobno vježba svako jutro. Doktor Feelgood preporučuje kako bi trebala izgledati jutarnja tjelovježba za zdrav život.

“Nakon buđenja, preporučljivo je popiti čašu sobne temperature s probiotikom. Znanstveno je dokazano da probiotici jačaju imunološki sustav, budući da imamo ‘dva mozga’ – jedan u glavi, a drugi u želucu. Zatim, važno je popiti šalicu zelenog čaja za oksidaciju, hidratizirati se tijekom treninga te nakon toga doručkovati”, savjetuje dr. Feelgood, posebno obraćajući pažnju na večernje vježbe.

Branka otkrila koja je kava najzdravija, a koju treba izbjegavati: ‘Mnogi ne znaju kako utječe’




“Iznimno je važno održavati rutinu ako vježbate u isto vrijeme svaki dan. Tijelo traži kontinuitet, ali vježbe bi trebale biti raznovrsne. Tri puta tjedno vježbanje, uključujući trening snage i fleksibilnosti, dovoljno je za one koji su zauzeti svakodnevnim obavezama”, dodaje fitness trener, ističući da pretjerana tjelesna aktivnost može biti kontraproduktivna i dovesti do raznih poremećaja.

Također, naglašava se važnost sna za proces mršavljenja. Prema riječima dr. Feelgooda, poremećaji sna mogu otežati gubitak kilograma.




Autor:F.F
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.