fbpx
foto:pexels

JEDITE I MRŠAVITE! Ove namirnice kriju tajnu mršavljenja: Konzumirajte ih bez grižnje savjesti

Autor: I.M.

Rigorozne dijete, uz to što donose kratkoročne rezultate, nisu nimalo zdrave. Ako želite manje kilograma, bez gladovanja i bez narušavanja zdravlja, ovo su prave namirnice.

1. Jabuka

Idealna je zamjena za slatkiše kada vas uhvati dobro poznata želja za šećerom. Bogata je dijetalnim vlaknima, koji će poboljšati probavu i stabilizirati crijevnu floru.

Ima diuretski učinak i oslobodit će vas viška tekućine u tijelu.

2. Grejp

Pola grejpa koje ćete pojesti za doručak ili pola sata prije obroka pomoći će vam u osjećaju sitosti, a samim time spriječiti prejedanje.

Grejp je poznat po bogatstvu vitamina C i kao snažan aktivator metabolizma koji potiče razgradnju masnoća u tijelu.

3. Crni papar




Zahvaljujući piperinu, aktivnom sastojku, crni papar nalazi se visoko na popisu namirnica koje ubrzavaju sagorijevanje masnih jastučića.

4. Cejlonski cimet

Poznat je i kao sredstvo koje pomaže ublažiti apetit i produžiti osjećaj sitosti.

Smanjuje razinu šećera u krvi pa je pogodan i za dijabetičare koji žele izgubiti suvišne kilograme. Možete ga koristiti u pripremi čajeva i obroka.




5. Zeleni čaj

Uz pomoć zelenog čaja organizam brže topi masnoće, rješava se toksina i otpadnih tvari, a pritom štiti vaše srce i krvne žile.

6. Borovnica

Ukusno voće čije su blagodati brojne. Borovnica ima nizak glikemijski indeks, a na poseban način djeluju na obradu šećera za energetske potrebe tijela. Također, ove ukusne bobice snižavaju kolesterol u krvi.

7. Bademi

Orašasta poslastica puna proteina i vlakana neka vam uvijek bude pri ruci ako želite dugo biti siti, bez puno unesenih kalorija. Dokazano tope naslage u, mnogima problematičnom, abdominalnom području.

8. Čili – ljuta papričica

Osim što smanjuje apetit, ljuta papričica čili zadužena je za termogenezu – stvaranje topline u organizmu.

Zahtjeva potrošnju dodatnih kalorija, što pak rezultira gubitkom masnih naslaga, a pritom, pokazuju studije, stimulira cijeli probavni sustav i štiti od čira na želucu.

9. Leća i mahunarke

Mahunarke, među kojima je i leća, izvrsna su skupina namirnica za mršavljenje.

Obiluju vlaknima, a imaju vrlo malo kalorija. Neka istraživanja su pokazala da osobe koje redovno konzumiraju mahunarke imaju uži struk i nižu tjelesnu težinu te da su zaslužne za – ravan trbuh.

10. Špinat i zeleno povrće

Zeleno lisnato povrće bogato je vitaminima, među kojima su A i C, mineralima, osobito željezom i kalcijem te sadrži malo kalorija.

Osjećaj sitosti također je jedan od njegovih prednosti, uz to što pomaže probavi i izlučivanju otpadnih tvari i toksina iz organizma.

Autor:I.M.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.