Screenshot/Youtube

(FOTO) UKLONITE SALO S TRBUHA: Trebaju vam samo stolac i deset minuta dnevno!

Autor: Z.G./Dnevno.hr

Da biste se spremili za ljeto i pokazali savršeno tijelo na plaži, sve što trebate jest običan stolac i 10 minuta vježbe dnevno.

Zakretanje

Stanite iza stolca i stavite ruke na leđa.

Pomaknite se nekoliko koraka unatrag, lagano savijajte koljena sve dok vaša prsa ne budu paralelna s podom.

Polako se okrenite lijevo, podignite lijevu ruku preko uha.

Ponovite 20 puta, naizmjenično.

Zakretanje na podu

Lezite na leđa, približite se stolcu i stavite noge na nj.

Stavite ruke iza glave.

Pomoću abdominalnih mišića odignite lopatice s poda i dodirnite desno koljeno lijevim laktom.

Ponovite 20 puta, naizmjenično.

Podizanje nogu

Sjednite na rub stolca, savijte koljena i stavite dlanove iza sebe.

Premjestite stražnjicu malo unaprijed da ne dodiruje stolac.

Podignite ravno lijevu nogu, držeći je paralelno s podom.

Ponovite 20 puta, izmjenjujući noge.

Daska

Naslonite se na rub stolca, poravnajte tijelo u liniju i zauzmite položaj daske.

Držite se ravno.

Držite položaj 30 sekundi.

Pokušajte povećavati vrijeme za 10 sekundi svaki dan.

Čučnjevi

Ravno rukama uhvatite rub stolca.

Savijte koljena na 90 stupnjeva i postavite noge malo šire od razmaka između ramena.

Savijte laktove i spustite se dolje. Zatim se podižite poravnavajući ruke.

Ponovite 20 puta.

Autor:Z.G./Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.