fbpx
Foto: Unsplash/Ilustracija

EVO KOJE POVRĆE JE NAJBOLJI SAVEZNIK U GUBITKU KILOGRAMA: Pršti vitaminom C, vlaknima i vodom, najbolje je jesti obje vrste

Autor: L.B.

Čini vam se da ste napravili sve u svojoj moći kako bi izgubili kilograme, no i dalje imate problema s masnoćom na trbuhu? No, jedete li dovoljno paprike?

Ako želite smršavjeti, onda biste trebali. I to puno, puno paprike.

Naime, Kim Yawitz, dijetetičarka iz St. Louisa u Missouriju, objasnila je zašto je ovo povrće bogato hranjivim tvarima, ujedno i najbolje povrće za mršavljenje.


Paprike su dobar izvor vlakana

“Paprike se mogu pripremiti na različite načine, ukusne su, zasitne i s malo kalorija, što ih čini izvrsnim izborom za mršavljenje”, rekla je te napomenula da jedna šalica nasjeckanih paprika ima samo 39 kalorija, što jedva da dira vašu dnevnu kvotu kalorija.

“Na stranu kalorije, paprike također imaju tri grama vlakana po šalici i prirodno su bogate vodom. Istraživanja su uspjela povezati veći unos niskokalorične hrane, vlakana i hrane bogate vodom s povećanim gubitkom kilograma.”

Foto: Pixabay/Ilustracija

Vitamin C

Njezin sadržaj vitamina C dodatna je povlastica u borbi za mršavljenje.

“Jedna šalica crvene paprike također osigurava 190 miligrama vitamina C, što je više nego dvostruko više od preporučene dnevne količine za odrasle”, kaže Yawitz.

“U jednom malom istraživanju, odrasli s odgovarajućim unosom vitamina C sagorjeli su 25% više masti tijekom vježbanja od odraslih koji nisu uzimali dovoljno vitamina C.”

Kako jesti više paprike za mršavljenje

Ako želite dodati više paprike u svoju prehranu, postoje beskrajne mogućnosti kako je možete uklopiti u svoje užine ili ručak. Yawitz navodi kako ih za doručak voli narezati s malo luka i pomiješati s jajima, između obroka ih voli grickati s humusom, a pečene crvene paprike voli dodati salati za ručak.




“Jedan od mojih omiljenih načina kako ih jesti za večeru je da ih napunim mješavinom začinjene mljevene govedine, luka, češnjaka, rajčice i malo sira, a zatim ih pečem dok ne postanu mekane”, dodaje.

Je li važna boja paprike?

Međutim, često su ljudi zbunjeni njihovim raznovrsnim bojama.

“Žute, narančaste i crvene paprike su ista biljka kao i zelene paprike, samo su malo ljute”, objašnjava Yawitz, naglašavajući da su sve paprike slične kalorijama i makronutrijentima, tako da zaista možete odabrati sortu prema tome koja vam se najviše sviđa.




“Pigmenti koji paprikama daju boju povezani su s različitim zdravstvenim prednostima. Na primjer, narančaste paprike dobar su izvor antioksidativnog luteina (za koji se smatra da smanjuje upalu), dok su crvene paprike odličan izvor beta-karotena (koji potiče zdravlje očiju)”, objašnjava Yawitz. “Ako jedete obje vrste, to vam može pomoći da biste dobili raznolikost hranjivih tvari.”

Autor:L.B.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.