fbpx
Foto: Pixabay

DESET NAMIRNICA S VIŠE VITAMINA C OD NARANČI: Alternativa za jačanje imuniteta svih koji nisu ljubitelji ovog voća!

Autor: I.G.

S nadolazećim hladnijim vremenom, bliži nam se i sezona prehlada i gripa, a iako na osnaživanje imuniteta treba uvijek paziti, sada to mnogima postaje prioritet. Unošenje vitamina C zasigurno je jedan od načina kako možete pridonijetit jačanju imuniteta i u konačnici izbjegavanju neželjenih prehlada i gripa. U nastavku vam donosimo popis namirnica koje u sebi sadrže više vitamina C od naranči, jedne od glavnih voćki koje vežemo uz ovaj vitamin.

Foto: Pixabay

1. ČILI PAPRIČICA

Pola šalice nasjeckane ili narezane čili papričice isporučuje 107,8 mg vitamina C. Osim toga, istraživači sa Sveučilišta u Buffalu otkrili su da kapsaicin, spoj koji ljuti čili papričicu može pomoći u ublažavanju bolova u zglobovima i mišićima.

2. CRVENA PAPRIKA

Šalica nasjeckane crvene paprike sadrži gotovo tri puta više vitamina C od naranče – 190 mg. Crvena paprika također je izvrstan izvor vitamina A

3. ZELENA PAPRIKA

Šalica nasjeckane zelene paprike sadrži manje vitamina C od svoje slađe sestre, ali sa 120 mg to je i dalje 200% preporučene dnevne doze. Zelena paprika također je izvrstan izvor vlakana.

4. KELJ




Uz dvostruko veći od preporučenog dnevnog unosa vitamina A i sedam puta veću od preporučene količine vitamina K, jedna šalica kelja osigurava 80,4 mg vitamina C.

5. BROKULA

Ovo povrće iz porodice Cruciferous sadrži 132 mg vitamina C i malo vlakana za samo 30 kalorija po obroku. Osim toga, brokula može imati svojstva koja pomažu u sprječavanju nastanka raka.

Foto: Pixabay

6. PAPAJA




Istraživanja pokazuju da konzumiranje papaje može pomoći očistiti sinuse, posvijetliti kožu i ojačati kosti. Jedna šalica obroka isporučuje 88,3 mg vitamina C.

7. JAGODE

Šalica ovog super voća sadrži 84,7 mg vitamina C, plus zdrave doze folata i drugih spojeva.

8. CVJETAČA

Bilo da je pečete, kuhate na pari ili gnječite, jedenje male glavice cvjetače daje vam 127,7 mg doze vitamina C, plus 5 grama vlakana i 5 grama proteina.

9. PROKULICE

One su pune fitonutrijenata i vlakana koji sprječavaju rak, a da ne spominjemo 74,8 mg vitamina C.

10. ANANAS

Osim 78,9 mg vitamina C, ananas sadrži bromelain, probavni enzim koji pomaže razgraditi hranu. Bromelain također djeluje i kao prirodno protuupalno sredstvo koje vam može pomoći da se brže oporavite nakon napornog treninga.

Autor:I.G.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.