fbpx
Shutterstock

BLIŽE SE TOPLI DANI, NOSI SE LAGANA ODJEĆA I KILE SE VIDE: Donosimo brzi savjet za mršavljenje! Samo pazite da ne pretjerate!

Autor: N.K

Uz redovnu tjelovježbu, za odličnu liniju i zdrav organizam ključna je zdrava i uravnotežena prehrana. Zato treba pažljivo planirati svoju prehranu, a to možete učiniti uz primjerice tjedni plan prehrane.

Međutim, treba znati i odabrati namirnice, a to nije uvijek lako. Zato vam donosimo nekoliko namirnica koje trebate izbjegavati.

Gazirana pića živi su šećer

Gazirana pića prepuna šećera i najveći izvor praznih beskorisnih kalorija. Kad pijete sokove, tijelo se puni šećerom, a ne dobije apsolutno nikakvu hranjivu vrijednost. Zasite vas, pa onda jedete i manje dobre hrane. Na taj način se debljate.

Alkohol

Alkohol kao i šećer sadrži prazne kalorije i usporit će vaš metabolizam. Povrh toga, alkohol otvara apetit, pa ćete i jesti više.

Trans masti

Trans masti sadržane su u prženoj i prerađenoj hrani i izrazito utječu na debljanje.  Uzrokuju pohranu masti osobito u trbušnu regiju, a postoji i rizik od kolesterola.

Rafinirane žitarice

Brašno, bijeli kruh, bijelu rižu, bijelu tjesteninu i njihove derivate. Te namirnice prepune su loših ugljikohidrata i odgovorne su za debljanje kod mnogih ljudi. Ove namirnice, nakon što ih tijelo obradi, pretvaraju se u šećer i škrob koji se pak pretvaraju u masnoću i dovode do debljanja.

Autor:N.K
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.