Foto: Pexels

Ako često osjećate glad kasno navečer morate se pridržavati nekoliko uputa: ‘Tada nije zdravo jesti’

Autor: F.F

Kasno noćno grickanje može imati negativan utjecaj na naše tijelo i doprinijeti debljanju, posebno kada se konzumira nezdrava hrana poput slatkiša ili brze hrane. Nutricionistica Nmami Agarwal preporučuje tri strategije kako biste izbjegli glad kasno navečer i osigurali bolji san te kontrolirali težinu.

“Kasna žudnja za hranom često je povezana s nezdravom prehranom, poput brze hrane, slatkiša i slično. Nije zdravo jesti navečer, kamoli ovakve namirnice”, upozorava stručnjakinja za HealthSite.

Prvo, preporučuje večeru bogatu proteinima jer će vam to pomoći da se osjećate siti dulje vrijeme. Proteini također pomažu u sprječavanju naglih padova inzulina koji mogu potaknuti želju za hranom.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Nmami (@nmamiagarwal)




‘Unaprijedite svoju rutinu’

“Proteini pokreću tijelo, ali ne rade samo to. Pomažu i u promicanju osjećaja sitosti te na taj način vaše ponoćne žudnje drže na odstojanju. Sprječavaju i nagle padove inzulina u krvi”, pojašnjava.

Drugo, važno je kontrolirati porcije i pažljivo jesti. Često ljudi jedu izravno iz posuda ili pakiranja, što može rezultirati prekomjernim unosom hrane. Stavljanje hrane na tanjur omogućuje bolju kontrolu količine koju konzumiramo.

“Unaprijedite svoju igru svjesnog jedenja vizualnom procjenom porcija grickalica. Stavljanje grickalica na tanjur ili u zdjelu omogućuje vam mjerenje i kontrolu količine, sprječavajući pretjerano uživanje tijekom onih kasnonoćnih izleta u kuhinju. Kada jedemo iz paketa ili kutija, ne dobivamo osjećaj koliko jedemo”, kaže Agarwal.




Vodu nikada ne bi trebali zagrijavati u mikrovalnoj: Može doći čak i do ‘eksplozije’

Orašasti plodovi su uvijek odgovor

Na kraju, ako osjetite jaku glad, umjesto nezdravih grickalica poput čipsa, bolje je pojesti šaku orašastih plodova. Orašasti plodovi sadrže zdrave masnoće koje će vas zasititi i pružiti osjećaj zadovoljstva. Ovaj međuobrok prije spavanja može pomoći u suzbijanju žudnje za hranom.

“Pojačajte svoju rutinu prije spavanja sa šakom orašastih plodova. Prepuni su zdravih masnoća i pružaju zadovoljavajuće hrskanje dok potiču sitost, što ih čini idealnim međuobrokom prije spavanja za suzbijanje želje za hranom kasno navečer. Također, neki orašasti plodovi dobri su u regulaciji melatonina koji pomaže zaspati bolje”, zaključila je.

Autor:F.F
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.