Foto: Goran Kovacic/PIXSELL, Grgo Jelavic/PIXSELL

ZAŠTO JE KATI ZASMETALA MAJUŠKA? Saborska zastupnica ‘luduje’ zbog zadnje gaže popularne pjevačice!

Autor: Daniel Radman

Saborska zastupnica Radničke fronte Katarina Peović obrušila se na odluku Saponije da angažira Maju Šuput za svoje zaštitno lice.

Iako je posve uobičajena praksa da kompanije uzimaju poznata lica za svoje “ambasadore”, Peović je u ovome našla nešto sporno.

“Umjesto što će Saponia izdašno plaćati Maju Šuput da bude njihovo ‘zaštitno lice’, predlažem im da slikaju svoje radnice nakon što im dignu kriminalno niske plaće i poboljšaju neljudske radne uvjete”, mišljenja je.

Saponija posluje s plusom

Objavi se pridružila i Radnička fronta koja je nešto detaljnije iznijela tvrdnje o “neljudskim radnim uvjetima”, oni pak ocjenjuju da su “u Saponiji uvjeti rada iznimno teški a ponekad graniče i s nehumanošću”. Inače, osječka tvrtka već je neko vrijeme na meti RF-a.

Saponija je prošlu godinu ostvarila 543.8 milijuna kuna ukupnih prihoda, a ostvarila je i neto dobit od 66.9 milijuna kuna.

Saponia: ova suradnja će učvrstiti snagu naših brendova

Ove tvrdnje Katarine Peović i Radničke fronte o uvjetima rada u Saponiji svakako ćemo provjeriti. O tvrdnjama Radničke fronte zamolili so očitovanje Saponije, a ovo je njihov odgovor..

“Vodeći hrvatski proizvođač deterdženata i sredstava za čišćenje, Saponia Osijek, potpisala je ugovor o suradnji  s poznatim brendom Majushka, pjevačice Maje Šuput Tatarinov i njezinim suprugom Nenadom. Ovim ugovorom Majushka postaje zaštitno lice i brend ambasador u  promociji  novog deterdženta Faks helizim Smart Clean i linije omekšivača Ornel.“ Posebno nam je zadovoljstvo što će kvalitetu Faks helizima i Ornela, u narednih godinu dana, predstavljati Maja Šuput i sigurni smo da će ova suradnja još više učvrstiti snagu naših brendova“ ističe Tihana Kostenko, direktorica Marketinga Saponije. Upravo je povjerenje u brend rezultiralo  suradnjom Saponije i Maje Šuput na promotivnoj kampanji za novi Faks helizim Smart Clean.




Od kad su postali roditelji, popularna obitelj Šuput-Tatarinov posebno vodi brigu o čistoći, njezi te higijeni rublja pri čemu im je upravo praškasti deterdžent Faks helizim najbolji partner za postizanje izvrsnih rezultata pranja. „Kako Bloom raste, tako se povećava i količina prljave odjeće. No, nije samo on potrošač Faksa, primjećujem da stalno punim mašinu. Važna mi je čistoća i miris rublja, a zbog cijele ove situacije s koronom, još više vodim računa o higijenskom učinku deterdženta. Zato sam sa zadovoljstvom prihvatila suradnju sa  Saponijom u promociji Faks helizima i Ornela, posebno jer ih koristim i vjerujem tim proizvodima“, izjavila je Maja Šuput.

„Promotivna kampanja koncipirana je da istakne glavne benefite nove unaprijeđene formulacije Faks helizima pod imenom Smart Clean  koji se posebno ističe u vrhunskim učincima pranja te, izuzetno važnoj,  higijeni rublja, a rezultat je ispitivanja našeg razvojnog instituta. S novim Faksom,  Saponia je još jednom potvrdila svoju izvrsnost u kreiranju proizvoda najvišeg standarda kvalitete “ naglasila je Tihana Kostenko.

Maja Šuput je i poznata je ljubiteljica mode i parfema, a kreirala je i vlastiti parfem pod nazivom Shu Shu. Upravo je njezin parfem bio inspiracija Saponiji da obogati liniju proizvoda za pranje i njegu rublja Faks helizim i Ornel s mirisom parfema Shu shu. Profinjene mirisne note parfema ukomponirane  u Faks helizim praškasti, tekući i gel kao i u oplemenjivač rublja Ornel, obogatit će odjeću i rublje skladnim dugotrajnim mirisom, posebno ako uživate u harmoniji  profinjenosti i ekstravagancije. Saponia se stalno potvrđuje na tržištu kao proizvođač koji potrošačima nudi nove, kvalitetne i zanimljive proizvode, a ova posljednja suradnja s Majushkom te nova mirisna linija Shu Shu proizvoda, bez sumnje će unijeti  dodatnu svježinu u našu svakodnevicu”, stoji u njihovom odgovoru.




Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.