fbpx
Foto: Damjan Tadic / CROPIX

VELIKA AKCIJA MILORADA PUPOVCA, KONAČNO JE PROGOVORIO! Već je krenulo, bit će po cijeloj zemlji: ‘Referirat ćemo se s nekoliko odgovora’

Autor: Dnevno.hr

Srpsko narodno vijeće počelo je diljem gradova postavljati plakate s pitanjem “Znate li što radimo 25 godina?”.

Kako su priopćili, do sada ih je dizajnirano šest, a do lipnja će ih postavljati na mjestima gdje će biti zapaženi.

O svemu se u ponedjeljak oglasio i sam predsjednik SNV-a Milorad Pupovac koji je objasnio da kampanjom žele upoznati javnost o tome što je Srpsko narodno vijeće napravilo u 25 godina.


“Cilj je upoznavanje javnosti o tome što je Srpsko narodno vijeće u 25 godina radilo, što je obilježilo ne samo rad Vijeća nego i samu zemlju Hrvatsku.

Time nastavljamo svoju kampanju da pojačamo vidljivost SNV-a, a istovremeno pokušavamo afirmirati i drukčije predstaviti Srbe u Hrvatskoj nego što je to slučaj kod značajnijeg dijela naše javnosti”, rekao je za Večernji.

Inače, iza kampanje u povodu 25. godišnjice SNV-a stoji komunikacijski stručnjak i dizajner Boris Malešević, koji je osmislio i SDSS-ovu kampanju za europske izbore 2019. godine sa sloganom “Znate li kako je biti Srbin u Hrvatskoj?”, kao i slogane za predsjedničku kampanju Zorana Milanovića “Predsjednik s karakterom” te HDZ-ov “Vjerodostojno” za parlamentarne izbore 2016. godine.

“Jumbo plakati bit će postavljeni po cijeloj zemlji, a u Vukovaru će ih biti dva. Kampanja je krenula danas s ‘teaserom‘ na kojemu piše ‘Znate li što radimo 25 godina?‘. U nastavku kampanje na to pitanje referirat ćemo se s nekoliko odgovora. Prvi će osvanuti na Badnjak”, otkrio je Malešević misleći na pravoslavni Badnjak.

Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.