Flickr

Isprika British Airwaysa nakon što su hakirani podaci 380.000 korisnika

Autor: Hina

British Airways morao se ispričati u petak nakon što su podaci s kreditnih kartica stotina tisuća korisnika ukradeni za vrijeme dvotjedna razdoblja u najtežem napadu dosad na njihovu stranicu i aplikaciju.

Zrakoplovna tvrtka otkrila je u srijedu da su rezervacije karata obavljene između 21. kolovoza i 5. rujna zahvaćene “vrlo sofisticiranim, zlonamjernim kriminalnim napadom”, rekao je izvršni direktor Alex Cruz te su odmah obavijestili korisnike čim su postali jasni opsezi tog napada.

Sporno je oko 380.000 kartičnih plaćanja, objavila je zrakoplovna tvrtka, a hakeri su se domogli imena, adresa stanovanja i e-mail adresa, brojeva kreditnih kartica, datuma isteka i sigurnosnih kodova – dovoljno informacija za krađu s računa.

Napad se dogodio 15 mjeseci nakon što je tvrtka pretrpjela veliki raspad kompjutorskog sustava na londonskome aerodromu Heathrowu kad je 75.000 korisnika ostalo zaglavljeno tijekom vikenda.

Cruz je rekao da tvrtka “duboko žali” zbog tog događaja koji je posljedica sofisticiranog napada, bez presedana u 20 godina koliko British Airlines radi online.

Dodao je da napadači nisu probili šifru zrakoplovne tvrtke, no nije točno objasnio kako su dobili informacije o korisnicima.

Tvrtka BA korisnike je obavijestila u četvrtak, kazao je Cruz. Savjetovali su im da kontaktiraju svoju banku ili pružatelja usluga kreditnih kartica te slijede njihove preporuke i savjete.




Cruz je rekao da će svima koji su imali novčane gubitke zrakoplovna tvrtka to nadoknaditi.

Autor:Hina
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.