Foto: Davor Zunic / Petar Fabijan

Gosti u marinama cijene vrhunsku uslugu!

Autor: Dnevno

Iako je turizam jedan od najpogođenijih sektora gospodarstva, Hrvatska trenutno može biti zadovoljna dosadašnjim ostvarenim rezultatima. Nautički sektor nije iznimka, ali treba reći da se taj sektor uspio najbrže prilagoditi novonastalim uvjetima i vratiti na stare staze.

Razlog tomu je što luke nautičkog turizma posluju tijekom cijele godine, a brodovi su u njima i kada nema gostiju, ali i činjenica da nautičari dobar dio odmora provode na svojim plovilima, gdje se nalaze u svojevrsnoj izolaciji.

Istražili smo kakva je situacija u najvećem sustavu marina na Mediteranu – hrvatskom ACI-ju, nakon što su se u njihove marine diljem Jadranske obale vratili gosti.

“Prvi nautičari na Jadran su počeli dolaziti još u svibnju, čim su relaksirane mjere, uglavnom s naših tradicionalnih tržišta – Slovenije, Austrije i Njemačke. Broj gostiju u marinama i na plovilima raste, a bit će ih sve više kako sezona bude odmicala, što nas u ACI-ju iznimno veseli. Svakodnevno nam stižu upiti za dolazak u ACI marine, posebno za kolovoz, kada nas očekuje i intenzivniji angažman chartera”, kažu iz ACI-ja, vodeće hrvatske nautičke tvrtke.

Bez obzira na teške uvjete poslovanja, ACI je na jako dobrom putu da poslovnu 2020. završi pozitivno.

“Svjesni značajnog utjecaja događanja u poslovnoj 2020. na gospodarstvo i turističku industriju, možemo reći da smo zadovoljni ostvarenim rezultatima u prvom polugodištu 2020. U tom razdoblju bilježimo prihod od preko 70 milijuna kuna. Od toga 50 milijuna otpada na godišnji vez plovila, što nam daje određenu stabilnost u poslovanju”, poručuju iz ACI-ja. Uz očuvanje radnih mjesta i zdravlja zaposlenika, ACI je u proteklom razdoblju sve svoje partnere oslobodio plaćanja naknade za najam prostora.

S 37 godina tradicije, ACI kao nositelj razvoja nautičkog turizma u Hrvatskoj, u standardnim uvjetima poslovanja okuplja 700.000 nautičara. Brojni gosti 22 ACI marine diljem Jadrana jako cijene ponudu u ACI marinama te uložene napore u podizanje kvalitete – od vrhunskih usluga, komunikacije s gostima do stalnog unaprjeđenja pratećih sadržaja. Među njima je i ACI App, aplikacija za rezervaciju i plaćanje dnevnog veza, koja korisnicima pruža potrebne informacije o ACI marinama, ponudi sadržaja, vremenskoj prognozi i slobodne kapacitete na željenim lokacijama.

Imajući na umu sve navedeno, u ACI-ju se nadaju pozitivnim rezultatima koji će im omogućiti odgovarajuću pripremu za iduću turističku godinu – s novim i većim brojem zadovoljnih gostiju.

“Vjerujemo da će sezona i posezona donijeti pristojne turističke rezultate koji će dati koliko-toliko dobar doprinos ovoj godini prepunoj izazova. Na zimu krećemo s pripremama za novu nautičku sezonu u 2021., za koju se nadamo da će donijeti normalnije poslovanje te puno zadovoljnih gostiju diljem Jadrana”, zaključuju iz ACI-ja.

Autor:Dnevno
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.