fbpx
Photo: Milos Tesic/ATAImages

PAR SEKUNDI ZACRNJENIH EKRANA ‘POČETAK USTANKA U SRBIJI’: Vučićevo osiguranje napravilo propust, krivnja nije bila na RTS-u! Oni se ipak ispričali

Autor: L.B.

Tijekom izvanrednog obraćanja predsjednika Srbije Aleksandra Vučića, u srijedu je na RTS-u kratko nestalo signala, a Javni servis se ispričao gledateljim, iako, kako su naveli, krivica nije njihova. U međuvremenu se javio i “čupač kablova”, koji je opisao kako je navodno uspio isključiti kabele ključne za prijenos Vučićevog obraćanja.

Međutim, kako pišu srpski mediji, krivica nije bila na RTS-u, već je to bio propust predsjednikovog osiguranja.

Naime, kako navodi izvor Danasa, novinari niti tehničko osoblje s televizija nisu ni bili u blizini svojih kombija i opreme, jer im to osiguranje predsjednika nije dozvolilo, već su oni na sebe preuzeli ulogu čuvara tehničke opreme. Je li u pitanju bila sabotaža ili tek nepažnja Vučićevog osiguranja, nije poznato, jer savjetnica za medije predsjednika Srbije Suzana Vasiljević nije odgovarala na pozive i poruke.

Mnogi smatraju da isprika RTS-a nije bila upućena gledateljima, već Vučiću

“U tijeku prijenosa obraćanja predsjednika Vučića, došlo je do kratkog prekida signala. Prekid je izazvala za sada neimenovana osoba, namjernim izvlačenjem strujnih kablova iz vozila za satelitsko emitiranje. RTS se ispričava svojim gledateljima, iako je do prekida u prijenosu došlo tuđom krivicom”, glasilo je kratko priopćenje RTS-a.

Međutim, mnoge je u ovoj priči iznenadila potreba Javnog servisa za isprikom, pa neki sugovornici srpskih medija smatraju kako ono uopće nije bilo upućeno gledateljima, već upravo Vučiću.

“Očigledno je da je rukovodstvo RTS-a “polomilo noge trčeći da se promptno, na koljenima kako dolikuje, izvini predsjedniku Srbije”, rekao je Slobodan Prvanović, istraživač u beogradskom Institutu za fiziku, koji je svojevremeno konkurirao za člana Upravnog odbora RTS-a.

‘Čin čupanja kablova vidim kao simboličan početak ustanka u Srbiji’

“Dodvoravanje koje je konstanta politike servilnosti spram režima je jučer eksplodiralo. Znaju i oni, kao i svi trezveni građani, dokle ide predsjednikova patološka potreba da svakodnevno zagađuje medijski prostor Srbije sa svojim beskrajnim prakanjima, bulažnjenjima i cmizdrenjem kako nije prepoznata njegova svetost i uvažena povijesna uloga i značaj. Također, jasno je i njima, kao i mnogim hijenama koje zloupotrebljavaju mentalno stanje predsjednika, da će doći do preispitivanja porijekla imovine kada on isprazni fioke u Predsjedništvu, a što je stvar bliže budućnosti”, navodi Prvanović.

Zato je, dodaje, svima njima u interesu da, po cijenu uništavanja Srbije u mnogim aspektima postojanja, održavaju predsjednika i njegovu ekipu na vlasti.




“Sam čin čupanja kablova vidim kao simboličan početak ustanka u Srbiji i, od srca, čestitam onome koji je taj hrabri potez povukao”, ističe Prvanović.

‘RTS bliža konceptu državne, nego javne televizije’

Sociolog i istraživač Zoran Gavrilović ocijenio je za Danas da je s jedne strane dobro je što je RTS ispoštovao svoju publiku bar na razini isprike za prekid programa.

“S druge strane, očito da postoje neimenovani građani koji su nezadovoljni kako RTS ostvaruje funkciju javnog servisa, koja je bliža konceptu državne televizije, na kojoj su predstavnici izvršne vlasti na čelu s predsjednikom i više nego pozitivno predstavljeni. Javni medijski servisi zajedno s REM su glavna brana konfliktima u društvu“, smatra Gavrilović.

‘Vučić svaku večer samo u Dnevniku u prosjeku oko 120 sekundi’

Prema njegovim riječima, RTS je svojim priopćenjem i ogradom da nije kriv za prekid programa potvrdio da nije prešao tranziciju od državne televizije u javni servis.




Dodaje da to pokazuju i BIRODI monitorinzi “gdje postoje jednaki i jednakiji” – jednakiji su, ističe, predstavnici izvršne vlasti na čelu s predsjednikom Srbije.

“Lojalnost RTS-a izvršnoj vlasti i razmatranje što će ona reći su plod svijesti da su oni državna televizija na usluzi vlasti promoviranjem i praćenjem njenih aktivnosti. Prekid prijenosa iz te vizure je veliki grijeh. Da je RTS javni servis i da ima kičme u UO RTS, oni bi demantirali Vučića da nije bio na RTS-u nekoliko mjeseci, jer je on svaku večer samo u Dnevniku u prosjeku oko 120 sekundi, od kojih je oko 100 sekundi pozitivno predstavljen“, ukazuje Gavrilović.

Autor:L.B.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.