Foto: Josko Ponos / CROPIX

Pao sustav u cijeloj Hrvatskoj: Građani od petka ne mogu pristupiti portalu

Autor: Ivana Jurišić

Brojni građani su nam se u posljednjih nekoliko dana javili s pitanjem što se događa sa sustavom ePorezna jer ne mogu pristupiti svom računu.

“Sve je funkcioniralo u najboljem redu do prošlog petka. U petak popodne sam se pokušala ulogirati u sustav ePorezna, ali bezuspješno”, objašnjava nam naša čitateljica dodajući da su joj u jednom trenutku iz sustava poslali poruku da je odregistrirana.

“Nisam uopće zatražila odregistraciju, pa mi nije jasno o čemu se radi. Inače od petka se ne mogu niti prijaviti i registrirati u sustav ePorezna i eGrađani putem mTokena”, požalila nam se čitateljica.

Iz sustava e-Građani odgovaraju da trenutno postoji globalna poteškoća s pristupom aplikaciji e-Građani putem CARNET-ovog mToken-a.

Foto: Pixabay

‘Ljubazno molimo za strpljenje’

“Nadležna služba je upoznata s istom te radi na njezinom otklanjanju. Ljubazno molimo za strpljenje do otklanjanja poteškoće”, odgovorili su iz kontakt centra e-Građani.

Zbog ovog problema kontaktirali smo i CARNET koji su priznali da se veći dio korisnika sustava nekoliko dana nije mogao prijaviti s vjerodajnicom e-Građani mToken.

I BOGATIM NIJEMCIMA HRVATSKA JE PRESKUPA? Jasno rekli što misle o nama, radije će u Egipat nego na Jadran




“CARNET-ovi stručnjaci rade na otklanjanju poteškoća te očekujemo kako će poteškoća biti otklonjena danas tijekom popodneva. Nakon izmjena na sustavu korisnici će odmah moći koristiti mToken koji imaju instaliran na svom mobilnom uređaju te neće biti potrebne dodatne akcije s njihove strane”, odgovorili su nam iz CARNET-a.




 

 

 

 

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.