fbpx
Foto: Gonzales Photo/Helena Lundquist, Guliver Images, Ilustracija

NOVOM KAMPANJOM ĆE POTICATI MLADE DA PIJU! Da, dobro ste pročitali: Već prikupljaju ideje, ne obaziru se na kritike

Autor: Dnevno.hr

Dok mnogobrojne zemlje svijeta muku muče da mlade odmaknu od alkohola i droge, jedna ima suprotan problem. U Japanu je pad potrošnje sakea i drugih pića osjetno utjecao na pad prihoda od poreza na pića, pa se pokreće kampanja kojom bi se mlade ljude poticalo da češće ‘zarone u čašicu’.

Iako je alkoholiziranje ‘globalni hobi’ koji već godinama ne izlazi iz mode, mlađe generacije Japanaca sve više napuštaju ovakav vid druženja, a BBC piše kako mladi u zemlji izlazećeg sunca piju daleko manje alkohola nego njihovi roditelji.

Porezna uprava koja je zbog toga direktno na udaru odlučila je stoga pokrenuti nacionalnu kampanju kako bi tome trendu stala na kraj.


Sam natječaj cilja na Japance stare od 20 do 39 godina te se od njih traže ideje kojima bi se pokrenula potražnja za alkoholom u toj skupini, bilo da se radi o sakeu, viskiju, pivu ili vinu.

Autori natječaja navode kako su razlozi za smanjenje potrošnje alkohola u Japanu vezani za starenje stanovništva, ali i pandemiju covida.

Svjetska banka procjenjuje da je gotovo trećina stanovništva Japana starija od 65 godina što je najveći udio u svijetu.

Kampanja u Japanu naišla je na kritike zbog promicanja nezdrave navike, no nije zaustavljena. Prijedlozi se primaju do kraja rujna, a konačni će biti predstavljeni u studenom.

 




Autor:Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.