ilustracija

Neugodno iznenađenje? Ova udruga sigurno nije očekivala da će prepiska s članicom izaći u medije!

Autor: Dnevno

Redakcija Dnevno u posjedu je prepiske između vlasnice jedne putničke agencije i Udruge hrvatskih putničkih agencija iz koje je vidljiv nekorektan odnos između udruge i njezine članice.

Naime, vlasnica agencije (podaci poznati redakciji) u podužem je mailu Udruzi pokušala skrenuti pozornost na činjenicu da su putničke agencije koronakrizom pogođene i prije nego je virus stigao u Hrvatsku; da ih Ministarstvo turizma uopće ne spominje nego se fokusiralo isključivo na sezonu i razmak između ručnika na plažama, dok putničke agencije posluju i izvan sezone, odnosno cijelu godinu; da su 19. ožujka službeno prestale s radom te da su unatoč popuštanju mjera onemogućene u radu osim onih koje preprodaju smještajne kapacitete. Od svoje krovne udruge traži odgovore na pitanja zašto se ne govori o dodatna tri mjeseca produženja potpora te zašto se putničke agencije ne smatraju sastavnim segmentom turizma.

Nitko joj dva tjedna nije odgovorio na njezin upit, pa ga je “puna optimizma i nade” ponovila. No, u internoj prepisci (mailu) između djelatnica Udruge stoji:

“Cure, S… ustraje – možda da joj ipak odg?”

Da bi joj iz Udruge konačno odgovorili:

“Poštovana S…,

kolegice su mi proslijedile vaš mail i nažalost danas nisam u mogućnosti vam konkretno odgovoriti na njega jer sam upravo na sastancima vezano za naš sektor u Zagrebu. Sutra ujutro vam šaljem više detalja. Lijep pozdrav iz Zagreba.”

 

 

 

 

No, kad je vlasnica putničke agencije od Udruge zatražila pojašnjenja vezana za plaćanje članarine, uz opasku da je članarina možda malo ipak previsoka u situaciju kad su agencije bez primanja već dva mjeseca, mail joj je stigao već sutradan:

“Poštovana gđo S…,
isprika na kasnijem odgovoru, Vaš-email mi je završio u spam folderu. Članarina je definirana Odlukom o visini i uvjetima plaćanja članarine koju donosi Skupština UHPA-e te mijenjanje iste u ovom trenutku uslijed pandemije nije moguće. Sukladno Odluci, novi članovi koji stupaju u članstvo u trećem kvartalu ( nakon 1. srpnja) plaćaju članarinu umanjenu za 50% za tekuću godinu. Također, plaćanje članarine za 2020. je moguće obročno i to kraja godine. Za dodatne informacije stojimo na raspolaganju.
Srdačan pozdrav i čuvajte se.”

Tako je ogorčena nova članica Udruge hrvatskih putničkih agencija od svoje matične asocijacije tražila konkretne zahtjeve i prijedloge za koje očekuje da ih udruga uputi Ministarstvu turizma, no umjesto toga stječe se dojam da je birokratima u udruzi dosađivala, do te mjere da su razmišljali da li da joj odgovore ili ne jer, eto, “S… ustraje”.

A kad je trebalo platiti članarinu dobila je sva objašnjenja, a djelatnice u tom slučaju nisu razmišljale da li da joj odgovore ili ne.

Autor:Dnevno
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.