fbpx

Šokantna literatura za djecu: U djetinjstvu je najbolje posvetiti se užicima, seksualnim i ostalim!

Autor: dnevno.hr

'S obzirom da je reprodukcija u djetinjstvu neizvediva, u seksualnim se nasladama može uživati multidimenzionalno – oralno, analno, genitalno i tako dalje – bez mogućnosti oplodnje', samo je jedna skandaloznih rečenica iz knjige koju Štulhofer preporuča djeci.

Posljednjih tjedana uvođenje zdravstveng odgoja u školama podiglo je veliku medijsku prašinu, a najviše polemike u javnosti izazvao je sporni četvrti modul, čiji je koautor seksolog Aleksandar Štulhofer.

Redakcija Dnevno.hr-a istražila je spornu literaturu iz kurikuluma te smo došli do šokantnih podataka.

‘S obzirom da je reprodukcija u djetinjstvu neizvediva, u seksualnim se nasladama može uživati multidimenzionalno – oralno, analno, genitalno i tako dalje – bez mogućnosti oplodnje’, samo je jedna skandaloznih rečenica iz knjige koju Štulhofer preporuča djeci.


Sadržaj knjige nije primjeren djeci

Naime, profesor Štulhofer je ujedno i jedan od prevoditelja knjige ‘O užitku: razmišljanja o naravi ljudske spolnosti’ koja je na prvom mjestu preporučene literature za modul: ‘Spolna/rodna ravnopravnost i odgovorno spolno ponašanje’. Čak je napisao i uvod u hrvatskom prijevodu knjige ‘With Pleasure: Thoughts on the Nature of Human Sexuality’.

Ta činjenica ne bi bila sporna da sadržaj te knjige nije pisan na način koji nikako ne dolikuje djeci te dobi. Također, bitno je za naglasiti kako se vremena mijenjaju i kako svijet strelovitom brzinom ide naprijed, i to u svakom smislu – tehnologija, internet, filmovi u kojima se prikazuju scene seksa iz minute u minutu…Sve su to vanjski utjecaji koje roditelji u današnje doba mogu jako teško kontrolirati i činjenica je da djeca dobivaju gomilu pogrešnih informacija koje sami možda i ne mogu kvalitetno procesuirati. Tu im je svakako potrebna pomoć – zaključio bi svatko racionalan. Međutim, ako već država želi ponuditi svoju pomoć to mora učiniti na pravi način, a ne metodom sile. Pogotovo ne nametanjem spolnog odgoja u kojem stručna literatura eksplicitno nameće pornografiju i vulgarne izraze neprimjerene djeci.

Dakle, zaključak je da djecu 21. stoljeća treba upoznati s ‘novim’ svijetom, ali nikako ne na ovakav način – već puno primjereniji.

Prostitucija nije loša stvar?

Pročitajte neke šokantne dijelove iz spomenute (preporučene) knjige pa procijenite sami je li to sadržaj kakav želite da čitaju vaša i naša djeca.




– Unatoč roditeljskim upadima i zabranama, seksualni je užitak važan element djetinjstva. Povijesno gledano, djetinjstvo se smatralo lukom zaštićenom od briga i odgovornosti odraslih (kao što su npr. lov, skupljanje plodova i slično), dakle, razdobljem u kojem je najbolje posvetiti se užicima, seksualnim i ostalim. S obzirom da je reprodukcija u djetinjstvu neizvediva, u seksualnim se nasladama može uživati multidimenzionalno – oralno, analno, genitalno i tako dalje – bez mogućnosti oplodnje’ (str. 146.);

– Ako su seksualni partneri nedostupni (iz bilo kojeg razloga) muškarci biraju ‘ugovorene’ partnere (prostitutke) ili koriste seksualne nadomjestke koji podižu fantaziju (poput pornografije) i koji im pomažu pri masturbiranju.

– Pornografija ima didaktičku svrhu: ona poučava nove, spolno sazrijevajuće članove vrste (Homo sapiens) seksualnoj anatomiji i seksualnim funkcijama, a ta je vrsta represivno privatizirala genitalije i sve oblike seksualnog izričaja.




– Iako prodaja seksa može ponekad uključiti i prisilu, poniženje te druge oblike fizičkog i emocionalnog nasilja koji degradiraju i štetni su za prostitutke, nema ničega samog po sebi lošeg u prakticiranju prostitucije. U stvari, kada se uzme u obzir sveprisutnost prostitucije u raznim kulturama i povijesnim epohama, moguće da u prodaji seksa ima više pozitivnog nego negativnog.

‘Teško da dijete ne zna što je masturbacija’

Profesor Šulhofer ipak ‘vjeruje da će većina roditelja kada pročita kurikulum ‘vidjeti da unutra nema ničeg spornog i da s takvim programom neće imati problema’.

Komentirajući sadržaj kurikuluma, Štulhofer je rekao da se u petom razredu osnovne škole samo iznosi znanstvena činjenica da masturbacija nije štetna. To je način na koji neki ljudi upoznaju svoje tijelo, smatra.

Na pitanje što ako se dijete u tim godinama još ne samozadovoljava, rekao je da je jako teško da dijete ne zna što je to masturbacija.

– Dijete to neće zbuniti jer nije riječ o predavanju nego o informaciji da to nije štetno. Većina klinaca, kao i odraslih, masturbira, neki čak počnu tako rano da zaborave – rekao je Štulhofer.

Poanta spornog četvrtog modula, navodi, zapravo je dijalog među školarcima iz kojeg će dobiti informacije, naučiti kritički razmišljati i biti sposobni sami donositi odluke.
Ponovo je naglasio da će učenici o seksualnosti slušati tri sata, a o homoseksualnosti koja je također ispala sporna u cijelom svom školovanju slušati će tek dva školska sata.

Opovrgnuo je i to da će djeca afirmativno učiti o prostituciji. Napomenuo je kakoće djeca također učiti o prijateljstvu, značenju veza, i intimnosti.

Međutim, kao zaključak se neminovno nameće da to što Aleksandar Štulhofer priča i ne stoji baš na čvrstim nogama – potrebno je samo podignuti pogled par redaka više u ovom tekst. Pametnome dosta!

Autor:dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.