Foto: Goran Mehkek / CROPIX

Juričan poslao škakljivo pismo predsjedniku VEM-a: ‘Zar je zbilja pajdo Pripuz vlasnik vodećih radija?’

Autor: Maja Štefanac

Dario Juričan koji sebe naziva gradonačelnikom Svemira, ovoga puta nije poslao ljubavno, već otvoreno pismo predsjedniku vijeća za elektroničke medije, Josipu Popovcu, uputivši pitanje “Zar je zbilja pajdo Pripuz vlasnik vodećih radija?”

Na početku samog pisma Juričan je pohvalio Vijeće za elektroničke medije (VEM) zbog dobivanja priznanja Nikola Tesla “za poseban doprinos radijskoj industriji”, kojeg je uručila udruga Hrvatski radijski forum u hotelu Esplanada.

“Evo baš čitam novi broj Nacionala u kojem lijepo piše da se oko stvarnog vlasništva nad nekim od najvažnijih radio postaja čupaju Miroslav Kutle i Petar Pripuz. O tome se govori već godinama, par novinara se polomilo da dokaže njihovo (navodno?) prikriveno vlasništvo u medijima, tvrdeći kako Pripuz drži oko 70 posto zagrebačkog etera. U Nacionalu se spominju i novinari koje je navodno ekipa oko obitelji Pripuz doslovno polomila, ali tebe Josipe to ne brine – ti u miru tamaniš kanape sendviče i primaš nagrade od paravan – vlasnika radija koje bi trebao kontrolirati”, piše Juričan u pismu i nastavlja: ” Znam, na webu Agencije za elektroničke medije (AEM) lijepo piše da su stopostotni vlasnici tih radija Hrvoje Barišić (Antena Zagreb), Katijan Knok (Narodni radio), Davor Gavranić (Extra FM) i Ivan Jurić-Kaćunić (Enter Zagreb, Radio Dalmacija). Bitno je da je sve transparentno, makar i upitno istinito… Zar te zbilja nikada nije zainteresiralo kako su ti anonimci najednom postali vlasnici postaja koje vrte desetke milijuna kuna? Znaš li da su Jurić-Kačunić i Knok poslovni partneri Ivana Pripuza, sina Petra Pripuza? I da je kao vlasnica Enter FM-a ranije upisana Tihana Colić, bliska prijateljica Petra Pripuza zbog čijeg se zapošljavanja na mjesto šefice zagrebačke plinare u aferi Agram sudi Milanu Bandiću?

Dernek u Esplanadi

Kako navodi dalje u otvorenom pismu, na derneku e Esplanadi bili su i Katijan Knok i Hrvoje Barišić koji se već godinama izmjenjuju na mjestima direktora i vlasnika spomenutih radio postaja.

“Jesi li možda, onako čavrljajući, upitao tu trojicu kako su oni ušli u tu priču i koga zapravo zastupaju? A ako ih ponovno sretneš, sad imaš i dodatno pitanje – zašto ne demantiraju pisanje Nacionala o tome da su oni samo Pripuzov paravan? Nije li ti čudno da jedan od pokretača HRF-a, udruge registriranoj na istoj adresi kao i sve spomenute Pripuzove / Kutline radio postaje, tako silno uspješni Ivan Jurić-Kaćunić, koji je preko sudskog registra povezan s 35 tvrtki iz medijskog biznisa pa ga mediji koje kontrolira zovu “vodećim radijskim strategom u Hrvatskoj”, nije u životu dao intervju? Znaš li da on, kao formalni vlasnik Radio Entera i Radio Dalmacije, te bivši vlasnik Antene i Extra FM-a, ne želi zainteresiranim novinarima objasniti kako je sve to stekao? I znaš li da ga je AZTN, koji očito nešto bolje od VEM-a radi svoj posao, 2017. kaznio jer nije prijavio stjecanje kontrole nad Enterom i Radio Dalmacijom? Upućujem te, moj Josipe, na statut AEM-a, a gdje se navodi da tvoj VEM mora paziti na obveze iz čl. 52 Zakona o elektroničkim medijima po kojem je “zabranjeno prikrivanje vlasničke strukture pružatelja medijskih usluga”.

Nadam se da će se sada, nakon što su kanapeići iz Esplanade dobro provareni, moj Josipe, AEM pokrenuti, pa će po potrebi u rubrici “vlasnik” kod Antene Zagreb, Narodnog radija, Extra FM-a, Entera Zagreba i Radio Dalmacije dodati ili promijeniti poneko ugledno ime. Ili ćete – dok se dečki napokon ne dogovore oko vlasništva – tim radijima privremeno oduzeti koncesije?”, završio je svoje pismo gradonačelnik Svemira i dodao kako mu je žao što na dodjelu nagrade AEM-u nije bio i Petar Pripuz koji je inače rado pohodio ‘”20 godina vrhunske radijske produkcije u Hrvatskoj‘‘ u organizaciji Narodnog radija, Antena Zagreb, Radio Dalmacije, Enter Zagreb… upravo u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade.




Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.