fbpx

Logotip koji je ukrala inicijativa ‘U ime obitelji’ nagrađen 2008. godine

Autor: Index

Jedina razlika između logotipova "U ime obitelji" i "Židovskih obitelji" je u tome što je na logu udruge "U ime obitelji" prikazano dvoje djece u više boja, dok je na logu "Židovskih obitelji" prikazano samo jedno dijete u crnoj boji.

Nakon što smo objavili informaciju da je građanska inicijativa "U ime obitelji", ukrala logotip "Židovskih obitelji", tj. Jewish Family Services of Los Angeles (JFSLA), otkrili smo i da je originalni logotip bio nagrađen.

Autor kampanje je Innovation Protocol, a logotip je dobio nagradu za "komunikacijsku izvrsnost", tj. 2008 MarCom Creative Award. Nagradu je dodijelio Savez stručnjaka za marketing i komunikaciju. Kampanja za brend JFSLA-e trajala je dvije godine, a cilj je bio sve programe te organizacije učiniti prepoznatljivima.

Podsjećamo, jedina razlika između logotipova "U ime obitelji" i "Židovskih obitelji" je u tome što je na logu udruge "U ime obitelji" prikazano dvoje djece u više boja, dok je na logu "Židovskih obitelji" prikazano samo jedno dijete u crnoj boji.


Iako je autor logotipa nagrađen za kampanju, sličnih ilustracija ima i na Shutterstocku.

Veliki kršćani, a ukrali nagrađeni logotip

Izvorni članak pročitajte OVDJE.

Autor:Index
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.