Logicno

VELIKA UROTA PROTIV HRVATSKE: Tko je odlučio slomiti naše gospodarstvo?

Autor: Z.G./Dnevno.hr

“Hrvatski privatni smještaj nije dostojan primiti strane turiste”; “Ne možeš namještajem iz 80-tih očekivati prihod”; “Svaka šuša izdaje krevet i sobe”; “Ne može Hrvatska živjeti samo od turizma”, “Turisti nose gorivo sa sobom”… Izjave su koje čitamo u medijima i komentarima sumnjivih komentatora koji organizirano potvrđuju napisano; piše portal Logicno.

Što se ustvari događa? Redakcija je hitno pozvala više osoba i poduzetnika u Hrvatskoj. Željeli smo saznati o čemu se doista radi. Jesu li smještaji katastrofalni i ima li opravdanja za takvu “promociju” straha.

Odgovor koji smo dobili nas je šokirao. Sve koje smo zvali ljutito govore da je sezona pobacila, iako vlasti vele da nije. Nije im jasno zašto se laže. Dovoljno je prošetati našim turističkim destinacijama i provjeriti situaciju.

Glede privatnog smještaja svi naši sugovornici su suglasni.

“Na gostu je da bira i odlučuje, a ne na vlastima. Svaki smještaj ima svog klijenta. U Hrvatsku ne dolaze samo srednja i bogata klasa s jahtama i zrakoplovima, nego radnici i studenti. Ovu skupinu turista ne interesira previše imaju li u sobi TV LED od 60″ i jacuzzi za titlanje jaja, nego naše more i socijalni kontakt.


U slučaju da traže smještaj preko svjetski poznatog posrednika koji nudi sve i svašta, pa čak i sobe s ugrađenim skrivenim kamerama, onda bi vlasnici tih smještaja bili cool i poželjni. Očito je nešto drugo u pitanju”, završava ljutito i iskreno naš sugovornik.

Želja nam je bila čuti i drugu stranu koja nudi kvalitetu, kapital i turističku strategiju. Kontaktirali smo jednog stranog tour operatora. Postavili smo mu konkretno pitanje zašto iznenada imamo slične “propagandu” u Hrvatskoj.

Osoba s kojom smo razgovarali, a koju odlično poznajemo, samo se slatko nasmijala te nam objasnila:

“Hrvatska će u sljedećih 20 godina biti najveće turističko gradilište u Europi. To nisu moje riječi, nego studije koje vidim i koje kruže unutar struke. Očito netko želi maknuti konkurenciju s terena, jer privatni smještaj pokriva veliki dio današnje potražnje. Ljudi biraju ono što im marketingom nametnemo, a ne ono što im treba.

Kako da promoviramo hrvatsku obalu i hrvatsko more, kada turisti preko interneta u pet minuta pronađu smještaj pet puta jeftiniji nego u jednom hotelu u kojeg smo uložili silan novac. To nije naš interes. Čekamo moment kada ćemo krenuti. Sada još nije vrijeme.”

Iskrenost našeg sugovornika nas je šokirala. Dobili smo konkretan i logičan odgovor. Pobačaj turističke sezone treba iskoristiti i obeshrabriti vlasnike privatnog smještaja.

Metodologija je vrlo jasna. Unesi pesimizam i obeshrabri bilo kakvu borbu potrebnu za život i preživljavanje.

Vjerojatno se mali vlasnici ne uklapaju i ometaju velike planove. Međutim, nitko ne govori što će biti s njima. Jesu li im u budućnosti namijenili spremanje soba i čišćenje ili kartu za Njemačku? Izgube li autonomiju koju im je nudio privatni smještaj, vjerojatno će se naći u krizi. Idealna situacija za jeftinu kupovinu nekretnina.

Možda smo malo pretjerali u “planovima”, ali nas prošlost uči da ništa nije slučajno. Pogotovo, kada osobe iz struke svojim riječima nude argumente za ovo što zamišljamo; piše Logicno.

Autor:Z.G./Dnevno.hr
loading...
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.