fbpx
Foto: Ilustracija/ Dino Stanin/PIXSELL

UŽAS U ZADRU: Na dan pogreba saznao da su zamijenili tijelo njegove majke, idući šok uslijedio je nakon razgovora s direktorom poduzeća

Autor: Matea Vidić

“Bilo je oko 8 sati i 30 minuta kad me nazvala njihova djelatnica i rekla mi da imaju veliki problem, ali da o tome ne može govoriti preko telefona. Čekao sam ih ispred kuće da dođu i kažu mi ‘da im je žao, ali da se dogodila zamjena identiteta i da je moja majka pokopana izvan Zadra’. Nisu mi rekli gdje je, niti kako su otkrili da su pokopali drugu osobu. Samo da će pokušati s drugom obitelji dogovoriti da danas izvade tijelo kako bi ja u petak mogao sahraniti majku. Preko svojih veza sam saznao da mi je majka u Salima”, ovim riječima opisao je nevjerojatnu situaciju, Zadranin Branko Hrnjak za Zadarski, tvrdeći kako je tamošnje pogrebno poduzeće zamijenilo tijelo njegove preminule majke s drugom ženom.

Branko je naposljetku pozvan i na identifikaciju, no tada se dogodilo nešto još nevjerojatnije.

“Rekao sam im da to nije moja majka, da je to meni potpuno nepoznata žena koju vidim prvi put u životu. Nakon toga nazvao me direktor ‘Nasada’, predstavio se i rekao kako bi ‘volio da sve prođe u miru i tišini’ i kako će oni ‘snositi sve troškove za ono što se dogodilo’. Nudili su platiti pogreb. Ne hvala, meni to ne treba, još uvijek imamo toliko da bih mogao platiti majčin sprovod”, govori Hrnjak.

“Svjestan sam ja trenutne situacije u našem društvu i svega što nas okružuje, ali ovo je stvarno nedopustivo. Ovo je neoprostivo. Nema riječi opravdanja niti izvinjenja, pogotovo to da im je gužva, kako su mi rekli. Meni to ništa ne znači jer je ovo ispod svake ljudske razine. Sve to što mi nude neka zadrže za sebe, ja sam izgubio majku. Danas u podne trebao sam je pokopati”, dodaje.

U konačnici, javili su mu kako će tijelo njegove majke trajektom biti vraćeno u Zadar, no ovaj Zadranin više im ne vjeruje. Ističe kako će sam dočekati trajekt i uvjeriti se da se sada zaista radi o njegovoj majci.




Direktor poduzeća Nasadi, ispričao se i istaknuo kako će poduzeti mjere kako se isto ne bi ponovilo.

“Jedino što mogu u ovom trenutku jest najdublje se ispričati i jednoj i drugoj obitelji. To sam već učinio telefonskim putem, a sad to ponavljam javno. Jednostavno nemam riječi opravdanja za ono što se dogodilo, sigurno je da ćemo poduzeti mjere među svojim zaposlenicima kako se ovako nešto nikad ne bi ponovilo. Nažalost, znam da ne mogu vratiti vrijeme i ovo popraviti, ali još jednom se najdublje ispričavam”, govori Josip Krnčević, direktor “Nasada”.




Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.