fbpx

Todorić na ‘tapeti’ oporbe zbog Šeherezade i Onura

Autor: D.Ko.

SDP-ov Goran Maras upozorio je na činjenicu da Ivica Todorić ima 300.000 eura za dovođenje turskih glumaca za potrebe marketinga, a ne plaća dobavljače.

Najnoviji marketinški potez Ivice Todorića bio je danas tema rasprave u Saboru kada se SDP pobunio zbog investicije Konzuma u dovođenje Šeherezade i Onura u Zagreb.

– Meni nije jasno kako Konzum u pojedinim dijelovima države može imati koncentraciju veću od 40 posto, ali mi je baš zbog toga jasno da su u mogućnosti platiti Onura i Šeherezadu 300.000 eura da im snimaju spot, ali zato ponekad ne plaćaju dobavljače u rokovima u kojima trebaju – kazao je SDP-ov Goran Maras.

Neposredan povod za prozivku oporbe na račun hrvatskog tajkuna bilo je izvješće o radu Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) za prošlu godinu kojeg je podnijela ravnateljica Agencije Olgica Spevec. Klub socijaldemokrata smatrao je da AZTN u svom radu previše podliježe politici i tako pogoduje nelojalnoj konkurenciji na tržištu. Za primjer su naveli Todorićev Agrokor, te medijski kartel bivšeg Sanaderovog PR-ovca Ratka Mačeka.


Oporbeni zastupnici spominjali su danas i nedostatak reakcije Vladine agencije na činjenicu da u metropoli jedan maloprodajni lanac može imati 45-50 posto učešća u tržištu.

– Pa oni se hvale udjelom od 80 posto! Recimo Zvijezda na svojim stranicama tvrdi da čvrsto drži 83 posto tržišta margarina. Jamnica čvrsto drži 82 posto tržišta mineralnih, a 58 posto izvornih voda – naveo je Maras.

Oprečne informacije na relaciji SDP-AZTN

Predsjednica Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja Olgica Spevec kaže da je upravo zasluga Agencije što je zaustavila širenje koncentracije Agrokora. Prema informacijama kojima raspolaže AZTN Konzumova koncentracija ne prelazi 30 posto na razini države, a Spevec kaže kako je upravo Konzum pod stalnom paskom njene Agencije.

– Ako postoje jedini proizvođači generatora ili ulja u Hrvatskoj, kako da mi naložimo da se tvrtka proda ili da se razdijeli – rekla je šefica Vladine agencije dodajući da je koncentracija nešto normalno u svijetu poput Microsofta i Intela.

S prozivke AZTN-a, SDP je prešao na prozivanje Ratka Mačeka, odnosno njegove supruge Milene koja je dio medijskog kartela.




– Preko tvrtke Mea medija i preko svog šogora kupuju se tvrtke, mijenjaju se vlasništva. Stvorio se jedan medijski kartel, ali agencija ništa ne reagira – naglasio je Maras dodajući kako se sve može vrlo jednostavno provjeriti Googleom, na što mu je Spevec odgovorila da medijski kartel nije u nadležnosti njene Agencije nego Zakona o medijima.

Autor:D.Ko.
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.