Skupština HAK-a: Dadić smijenjen zbog ‘verbalnog delikta koji je relikt komunizma’

Autor: hina

Budem li razriješen, bit će mi lakše jer više u takvom vođenju HAK-a neću sudjelovati, a ne budem li razriješen, potvrdit će se da sam bio u pravu, rekao je Dadić.

Skupština Hrvatskoga autokluba (HAK) na današnjoj je izvanrednoj sjednici razriješila člana Upravnog odbora, sveučilišnog profesora i prometnog stručnjaka Ivana Dadića zbog, kako je objašnjeno, istupa u javnosti kojim je naštetio ugledu HAK-a.

Dadić je u javnom istupu, među ostalim, optužio vodstvo HAK-a za netransparentno vođenje kluba i trošenje novca, za nerazmjernu zastupljenost predstavnika pojedinih klubova u Upravnom odboru s čijim se članovima, kako je rekao, manipulira radi ostvarenja pojedinačnih, a ne općih interesa.

Predsjednik HAK-a Ivo Bikić odbio je te optužbe i u tome ga je poduprla velika većina članova skupštine.

Dadić je, ne dočekavši rezultate glasovanja zbog, kako je rekao, obaveza prema studentima, prije napustio sjednicu, ističući da je radio prema vlastitoj savjesti.

Bez obzira na rezultate glasovanja, bit ću zadovoljan jer nemam što izgubiti. Budem li razriješen, bit će mi lakše jer više u takvom vođenju HAK-a neću sudjelovati, a ne budem li razriješen, potvrdit će se da sam bio u pravu, rekao je Dadić.

Ustvrdio je da ga se tereti “za verbalni delikt koji je relikt komunizma”.

Konačno, većina članova skupštine (32 za, dva protiv, tri suzdržana) glasovala je za Dadićevo razrješenje zamjerajući mu što je javno iznio ocjenu o netransparentnosti poslovanja i manipulaciji u Upravnom vijeću, a neki su skupštinari iznijeli mišljenje da je o njegovu istupu prije trebao odlučivati sud časti.




Dokazna ‘Hrvatska uživo’

Na sjednici je prikazano i Dadićevo sudjelovanje u HTV-ovoj emisiji “Hrvatska uživo”, u kojoj je iznio svoja stajališta, kako bi članovi skupštine mogli kvalificirano odlučivati o zahtjevu za njegovim razrješenjem.

Prikazana je i izjava bivšega glavnog tajnika HAK-a Tomislava Družaka, koji je također razriješen zbog svojih istupa.




Na burnoj raspravi izrečene su i mnoge osobne diskvalifikacije i izvlačeno je “prljavo rublje”. U raspravi je Dadić upozorio da je članstvo HAK-a u opadanju i da su u njegovoj strukturi upravo automobilisti sve manje zastupljeni te kako, zbog lošeg vođenja kluba, neće biti ostvareni planirani rezultati.

Samo donošenje dnevnog reda potrajalo je više od sat i pol, a nije bio prihvaćen prijedlog da se s dnevnog reda skine točka o Dadićevu razrješenju koje su zatražili neki skupštinari budući da materijale nisu dobili na vrijeme.

Na sjednici je prihvaćen novi poslovnik o radu skupštine HAK-a te informacija o realizaciji strateškog plana njegova razvoja.

HAK ima 106 autoklubova i gotovo 170.000 članova, a glavni tajnik Zvonko Šmuk rekao je kako se do 2014. godine broj članova namjerava povećati na 360.000 te da veću ulogu u pružanju pomoći vozačima “preuzmu autoklubovi u odnosu na ugovorne suradnike”.

Nacionalnim programom o sigurnosti prometa na cestama na hrvatskim je cestama ove godine smanjena smrtnost, a poginulo je manje od 10 osoba na 100.000 stanovnika, rekao je Šmuk, koji u tome vidi i doprinos HAK-a.

Autor:hina
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.