fbpx

Sabornici ljutiti na ravnatelja HRT-a: Svojim izvješćem pokazao je nepoštivanje

Autor: Hina

HDZ-ov Jasen Mesić je, nakon stanke na zahtjev nekoliko klubova, ponovio da je Radmanov odgovor Saboru sramotan, a sumnja i u istinitost podataka o plaćama koje je Radman poslao Saboru.

Nekoliko saborskih klubova, oporbenih i vladajućih, zatražilo je u petak da se ravnatelja HRT-a Gorana Radmana obveže da dopuni izvješće o plaćama kojim je odgovorio na zaključak Sabora, ocijenivši kako je Radman odgovorom formata 14 puta 14 centimetara sa svega nekoliko riječi pokazao nepoštovanje prema parlamentu i zastupnicima.
HDZ-ov Jasen Mesić je, nakon stanke na zahtjev nekoliko klubova, ponovio da je Radmanov odgovor Saboru sramotan, a sumnja i u istinitost podataka o plaćama koje je Radman poslao Saboru.

“Mi ga sada pozivamo, ako ima imalo morala, hrabrosti i odgovornosti, neka dostavi svoju osobnu platnu listu za zadnji mjesec pa ćemo onda vidjeti je li ovaj odgovor prema Hrvatskom saboru samo sramotan ili je k tome i lažan”, rekao je Mesić.

Za netransparentno poslovanje HRT-a prozvao je vladajuću većinu, kojemu većina izglasava povjerenje unatoč upozorenjima na nepravilnosti.


“Što ćete poduzeti ukoliko glavni ravnatelj ne ispoštuje zaključak onako kako ga je Sabor izglasao? Hoćete li i dalje gurati glavu u pijesak, šutjeti na progon novinara, dokazivati da vam je bitno samo da HRT u informativnom programu pomaže vašem očuvanju vlasti?”, upitao je Mesić.

Još jednom se usprotivio najavama spajanja Hine s HRT-om, ocijenivši da bi se time “omogućila dodatna kontrola informacija”, a najavio je da će HDZ nakon Uskrsa “poduzeti daljnje korake kako bismo utvrdili istinu, u interesu građana koji HRT financiraju i imaju pravo znati te podatke”.

Radmanovo izvješće osudio je i Goran Beus Richembergh (HNS).

“Ovim nazovi izvješćem glavni ravnatelj HRT-a iskazao je visoku razinu ignorancije, nepoštivanja i podcjenjivanja Hrvatskoga sabora. Ne pamtim da se ikada dogodilo da je na zaključak kojim se zahtijeva dodatna informacija ili izvješće Hrvatskog sabora prema bilo kojoj instituciji itko se ikad usudio na ovakav način obratiti ovom visokom domu”, rekao je Beus Richembergh.

Upozorio je da Radmanovo izvješće “u formi šalabahtera koji može poslužiti eventualno nekome za sudjelovanje u raspravi” ne daje realnu sliku o plaćama na HRT-u.

“Ova informacija koju imamo, sve da je i bogatije eksplicirana, predstavlja manipulaciju javnošću”, ustvrdio je Beus Richembergh, ističući da su u siječnju ukinuti limiti na plaće na HRT-u.




“Danas je situacija sasvim druga nego što je bila prošle godine, pa i u prosjeku. Jednako tako, od ljudi na HRT-u upozoreni smo da samo u desku Hrvatske radiotelevizije ima više od 15 ljudi koji imaju nove anekse kojima su korigirane plaće iz ugovora o radu”, rekao je.

Da je Radmanovo izvješće o plaćama sramotno, misli i Boro Grubišić (HDSSB).

“Ovo izvješće, u tablici veličine 14 puta 4 centimetra, je podcjenjivački i sramotni odgovor Hrvatskom saboru. Glavni ravnatelj se prema nama odnosi krajnje podcjenjivački, kao da mi s njim trčimo štafetu ili kao da smo mi ideološki ostrašćeni čitatelji Poleta”, tumači Grbušić.




Nezavisna Jadranka Kosor uvjerena je da je izvješće i protuzakonito, jer nije napravljeno u skladu sa Zakonom o HRT-u.

“Nisam sigurna da sam precizno brojala, ali evo 6 redaka, 16 riječi, uključujući veznike i nekoliko brojki i to je sve”, kazala je Kosor i predložila da se Radmanu da dodatnih sedam dana da pošalje novo, cjelovito izvješće o plaćama, da se to izvješće raspravi i da Sabor potom “donese odluke koje se same po sebi nameću iz ovog izvješća koje to nije”.

Nezavisni Branko Vukšić smatra da je Sabor danas trebao razgovarati o Radmanovoj smjeni, jer je povjerenstvo za analizu proračunskih korisnika pod posebnu lupu stavilo HRT zbog velikog nesrazmjera plaća.

Radmanovo izvješće smatra “pokazivanjem dugog nosa i izrugivanjem Saboru”. “Ako se prema Saboru ovako ponaša ravnatelj HRT-a, kako će nas poštovati građani”, upitao je Vukšić.

S klubovima je suglasan i predsjedavajući Nenad Stazić (SDP). “Ova stajališta klubova sasvim sigurno neće biti posljednja riječ Hrvatskog sabora u odnosu na izvješće koje smo primili, jer su ovdje navedene plaće za 99 izvršitelja od 3165 koliko ih je zaposleno u Hrvatskoj radioteleviziji. Ali naša reakcija mora biti sukladno našem Poslovniku. Pretpostavljam da će Odbor za medije pokrenuti prvi korak, prvu inicijativu prema plenumu, da ova mišljenja saborskih klubova i formaliziramo”, poručio je Stazić.

Autor:Hina
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.