fbpx

Privatni interesi privremenog ravnatelja HTV-a na nacionalnoj televiziji

Autor: Damir Kramarić

Ravnatelja Televizije skandali su počeli pratiti još početkom devedesetih kada se okoristio članstvom u Parlamentu mladih Zagreb, tako što je preprodao nekretnine te bivše omladinske organizacije, a novac podijelio sa suradnicima.

Naš pokušaj razotkrivanja uzroka i motiva sve očitijeg uništavanja javne televizije u prvom nastavku feljtona “Propast Hrvatske televizije” izazvao je iznimno velik interes jasnosti, a pogotovo zaposlenika te medijske kuće. Mnogi novinari s Prisavlja zvali su nas da bi poručili da smo dobro ciljali kada smo, na osnovu dosad poznatih činjenica, zaključili da ljudi iz samog vodstva HTV-a, iz nekog razloga namjerno proizvode kaos i nered u toj medijskoj kući.

Mnogi zaposlenici i bivši zaposlenici te medijski kuće raspitivali su se, osim toga, za nastavak feljtona, što najbolje govori koliko je velik interes za otkrivanjem pravih krivaca za smišljeno ubijanje Hrvatske televizije.

Samo naivci misle da se HTV razara nenamjerno


– Teško je vjerovati da vodeći ljudi HTV-a u svakoj mogućoj prilici u zadnjih par godina od nekoliko mogućih kadrovskih rješenja, sasvim slučajno uvijek odaberu najgoru moguću varijantu. Teško je, potom, pri zdravoj pameti zaključiti da isti ti ljudi samo iz pukog neznanja drastično ruše gledanost naših emisija. Prihodi Hrvatske televizije su, naime, direktno povezani s

Čovjek s mnogo političkih lica

Nakon aktivne uloge u Parlamentu mladih, pravnom sljedniku Gradske konferencije Saveza socijalističke omladine Republike Hrvatske, Mislav Stipić u slijedećih petnaestak godina stigao je biti član čak pet političkih stranaka: Hrvatske narodne stranke (HNS), Hrvatske stranke prava (HSP), Hrvatske seljačke stranke (HSS), Hrvatske demokratske zajednice (HDZ) te Hrvatske socijalno liberalne stranke (HSLS), čiji je član i danas.

postotkom gledanosti, što znači da danas, zbog dramatično male gledanosti središnjeg Dnevnika (tek 12 posto), reklama na Hrvatskoj televiziji u tom terminu stoji gotovo tri puta manje nego što je stajala prije dvije do tri godine, kada je središnja informativna emisije imala gledanost od čak 30 posto. Logično bi, stoga, bilo za očekivati da vodeći ljudi Hrvatske radio televizije čine sve kako bi spriječili daljnji pad gledanosti. Vodeći ljudi HTV-a priznaju, međutim, da njih gledanost uopće ne zanima. Oni, osim toga, otpuštene honorarne suradnike otvoreno ovih dana nagovaraju da tuže Hrvatsku televiziju, te im govore da će tako dobiti skupu odštetu?! Kada tome pridodamo i činjenicu da se Hloverka Novak Srzić pod vrlo sumnjivim okolnostima s konkurentske Nove TV nedavno vratila na mjesto direktorice Programa HTV-a, dakle na vrlo ključno mjesto, iako je u to vrijeme HTV protiv nje vodio sudski spor, onda čovjek doista treba biti veliki naivac da bi zaključio kako Hrvatska televizija sasvim slučajno klizi u propast. Na osnovu svega nabrojenog teško je, naime, ne zaključiti da čelnici Hrvatske televizije, iz nekog razloga, namjerno štete kući na čijem su čelu – ističe jedan ugledni televizijski urednik, kojemu je, kao i većini njegovih kolega, stalo da se proizvodnja kaosa na javnoj televiziji napokon zaustavi, te da se razotkriju krivci za miniranje te nekad vrlo ugledne medijske institucije. A kao mogući motiv stvaranja kaosa u kući koju vode, on navodi vjerojatne financijske interese čelnih ljudi HTV-a. I uz tobožnju štednju, Hrvatska je televizija, naime, i dalje zlatna koka za sve koji su u mogućnosti crpiti novac iz Vanjske produkcije, zbog koje su i dosad na Hrvatskoj televiziji padale mnoge glave.

Stipićeva biografija prepuna je afera i skandala

Biografija Mislava Stipića, v. d. Ravnatelja Hrvatske televizije, prebogata je, naime, neraščišćenih financijskih afera i skandala, što nas, htjeli – ne htjeli, upućuje na zaključak da se Stipić na Hrvatsku televiziju najvjerojatnije ugurao zbog vlastitog financijskog interesa, koji se, posve sigurno, kosi s interesima kuće na čijem je čelu.




Aktualnog ravnatelje Televizije skandali su, naime, počeli pratiti još od rane mladosti, konkretnije od početka devedesetih godina prošlog stoljeća, kada se Stipić okoristio članstvom u Parlamentu mladih Zagreb, tako što je preprodao vrlo vrijedne nekretnine u vlasništvu te bivše omladinske organizacije. Uz pomoć Hrvoja Vojkovića u ožujku 1994. prodao je, naime, njihov poslovni prostor u centru Zagreba (Gajeva 45), da bi kasnije, od dijela novca od prodaje, u ime Hrvatskog sokola, pravnog slijednika Parlamenta mladih Zagreb, kupio novi prostor u manje atraktivnoj Kušićevoj ulici na Gornjem gradu. No i taj prostor se ubrzo Stipiću i suradnicima učinio prevelik, pa su opet, u ime Hrvatskog sokola, stan od 108 četvornih metara na atraktivnoj lokaciju na Gornjem gradu zamijenili za puno manji stan (svega 49 četvornih metara) na daleko lošijoj i manje vrijednoj lokaciji u zagrebačkom Sigetu. Vlasnik manjeg stana Stipiću i ekipi morao je, dakako, isplatiti i razliku vrijednosti koja je tada (travanj 1996.) iznosila 120 tisuća njemačkih maraka. Stipić i suradnici kasnije su prodali i taj novozagrebački stan, a sav novac su, prema informacijama koje posjedujemo, zadržali za sebe (dokumenti koji potvrđuju sumnjive transakcije koje u ime Hrvatskog sokola potpisuju Hrvoje Vojković i Mislav Stipić priloženi su uz tekst).

Ravnatelj HTV-a bio je član čak pet političkih stranaka

Aktualni ravnatelj Hrvatske televizije na loš je glas došao i zbog štetnih ugovora u Elektroprometu, tvrtke čije je poslovanje trebao nadzirati s mjesta člana Nadzornog odbora, a zbog čega za 2008. godinu nije dobio razrješnicu, a nije se proslavio ni svojim djelovanjem u Hrvatskom europskom pokretu, gdje ga je svojedobno doveo Siniša Grgić, bivši predsjednik te međunarodne organizacije, i bivši dopredsjednik Programskog vijeća HRT-a, kojega je Stipić, prema vrlo pouzdanim informacijama, nedavno potjerao iz Europskog pokreta jer je procijenio da mu Grgić, nakon ostavke na članstvo u Programskom vijeću HRT-a, više nije potreban.




O vrlo savitljivoj kičmi glavnog ravnatelja Hrvatske televizije najbolje, pak, govori njegova politička biografija, koja kaže da je Mislav Stipić hrvatski rekorder u mijenjanju stranačkih boja. Nakon aktivne uloge u Parlamentu mladih, pravnom sljedniku Gradske konferencije Saveza socijalističke omladine Republike Hrvatske, Mislav Stipić u sljedećih petnaestak godina stigao je biti član čak pet političkih stranaka: Hrvatske narodne stranke, Hrvatske stranke prava, Hrvatske seljačke stranke, Hrvatske demokratske zajednice, te Hrvatske socijalno liberalne stranke, čiji je član i danas.

Za održavanje energetskih postrojenja vanjskom suradniku plaćaju 14 milijuna kuna

I premda ovih dana, zajedno s Josipom Popovcem, v.d. Ravnateljem HRT-a i Renatom Kunićem, v. d. Glavnog urednika Informativnog programa, Stipić otkazivanjem suradnje honorarnim suradnicima hrvatsku javnost pokušava uvjeriti u to da čini sve kako bi smanjio troškove Hrvatske televizije, potpisivanjem neopravdano skupih ugovora za neke sporedne poslove on, ustvari, Hrvatskoj televiziji i dalje čini veliku štetu.

Dnevno.hr posjeduje kopiju basnoslovno skupog ugovora kojim je čelništvo HRT-a posao održavanja energetskih postrojenja na Hrvatskoj televiziji dodijelilo tvrtci Centar krovorad, iako HRT u isto vrijeme za iste poslove plaća svoje radnike.

Za jednogodišnje održavanje energetskih postrojenja, Centar krovorad je, naime, dobio gotovo četrnaest milijuna kuna (kopiju ugovora prilažemo u prilogu).

Upravo zbog takve rastrošnosti čelnika HRT-a, nedavno otpušteni honorarni suradnici, ali i mnogi stalno zaposleni novinari, doslovce reže na samo spominjanje Mislava Stipića, Renata Kunića, Josipa Popovca, te Hloverke Novak Srzić, jer ih smatraju najodgovornijima za sustavno uništavanje nacionalne televizije.

U sljedećem nastavku otkrivamo nove detalje iz poslovne biografije čelnih ljudi HRT-a i nove dokaze za tvrdnju da se Hrvatska televizija namjerno uništava

Autor:Damir Kramarić
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.